Әлеуметтік орта.
Көркем әдебиет
Тақырыбы:“Мысық пен ит”
Мақсаты:Достық туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Ит пен мысықтың достығы туралы мәлемет беру.
|
Кезеңі |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Баланың іс-әрекеті |
|
Мотив кезеңі
Сергіту сәті:
Талдау:
Қорытынды: |
Мысықтың жылап отыруы. - Балалар, ненің дауысы шығып тұр? - Тыңдандаршы! - Дұрыс балалар. - Балалар қарандаршы, мысық неге ренжулі. -Мысық саған не болды? - Мен аулаға шығып едім ойнауға, адасып кетіппін. - Балалар, мысыққа болысамыз ба? - Балалар, қазыр сендер мына жерден өздеріңе ұнайтын суретті алындаршын, тандап. - Алдындар ма? - Дұрыс, онда сендер маған қарандаршы кім допты алды, театр орталығына барады. Кім жіпті алды, өнер орталығына барады. - Театр орталығында балаларға тапсырма: “құрастыру” II өнер орталығында “жапсыру” - Мысықтын бейнесін жабыстыру. 1. Басы 2. Көзі 3. Мұрты 4. Ауызы 5. Құйрығы - Ал енді балалар, ненің суреті шықтты ? -Дұрыс, балалар! -Ал енді мен сендерге “Ит пен мысық” туралы ертегіні айтып берейін. - Бір күні мысық аулаға шығып ойнап жүрсе, адасып кетіпті. Өз көленкесінен өзі қорқып, шошып, үркіп ойнап жүреді. Кенеттен бір ит шығады. Ав-ав-ав, сен кім боласын? -Мен мысықпын, мяу-мяу-мяу! - Ал сен кім боласын? -Мен итпін, ав-ав-ав! - Сен жалғыз өзін не істеп жүрсін? - Мен ойнап жүрмін, мяу-мяу-мяу! - Менімен бірге ойнашы, ав-ав-ав! - Мяу-мяу-мяу, егер сен маға добыңды берсен ойнаймын. - Ит ойланып тұрып: жарайды беремін, екеуміз бірге ойнайық, келісесін бе? Ав-ав-ав! - Иә, мяу-мяу-мяу! - Екеуі бірге ойнап жүріп күннің қалай тез батып кеткенің білмей қалыпты. - Бір мезгілде мысық менім үйге кетуім керек, күнде батып кетіпті. - Жарайды, сау бол! - Ертен тағы кездесіп, бірге ойнайық, добымды да ала келемін. - Сау бол, ав-ав-ав! - Сау бол, мяу-мяу-мяу! - Содан бері екеуі дос болыпты. - Күнде екеуі бірге шығып, ойнайтын болыпты. - Ал балалар, біз қандай ертегіні тындадық? - Дұрыс, балалар. - Ал енді балалар, барлығымыз мұнда жақындаймыз. Біз кішкентай баламыз, Өніп - өсірп толамыз. Күнге қарай талпынып, Көкке қолды созамыз. Тірек сызба арқылы. Д\о: “ойлан, тап” Д\о: “дене мүшелерін ата” Д\о: “не жаман, не жақсы?” Д\о: “сиқырлы жіп” М: өз аттарын атай алуға үйрету. “Достық” әні. |
Мысықтың
Иә, болысамыз
Балалар, өздеріне ұнаған алып, қуанады. Иә! Балалар, қуанып бөлінеді.
Мысық пен иттің
Қуанады
Ит пен мысықтын достығы туралы.
Балалар, барлығын бірге орындайды. |
