Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
8 (7182)650607
Мекенжайы: Павлодар қ., Майра көшесі, 41/1 үй 8(7182)655540-басшы 8(7182)650609-хатшы 8(7182)650611-есепші 8(7182)526096-вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі, жұма күндері, сағ.16.00-18.00
Бір жылда0
Бір айда0
Бір аптада0
Кеше0
"Ұлттық аспаптар"

Топ:Дайындық.

Күндері;  07.12.2017.

Саласы;  Шығармашылық.

Бөлімі;    Бейнелеу өнері.

Тақырыбы;«Домбыраның үні»

Мақсаты;Балаларды қазақстанның музыкалық сұлулығымен таныстыру.Аспаптарды             ажырату.

Міндеттері;

                       1. Ұлтық аспаптары туралы түсінік беру.

                                   2.  Суретті дұрыс салып көрсету өнерін  дамыту.

                       3.  Қазақ аспаптарына  тәрбиелеу.

Көрнекті құрал жабдықтар ;

Педагок  үшін: Домбыраның және басқа аспаптардың суреті,бір аспаптың бейнесі, қағаз,акварель бояу,қылқалам,су құйылған ыдыс,  қолорамал.

Балалар үшін: Жұмыс дәптері, акварель бояу, қылқалам, су, қолорамал.

Билингвалды компонент; Ән-күй –Музыка –musik.

 

Іс-әрекет      

Кезеңдері.

Педагогтың  іс-әрекеті.

Балалардың іс-әрекеті.

  Ұйымдастыру іздестіру

 

 

 

 

Оқыту дамыту

 

 

 

 

Балаларға музыкалық аспаптар суретін дайындау, көрсету.

Қазақтың музыкалық аспаптарына

қара.

 Олар қалай аталады ? Музыка тыңд аған кезде қандай көңіл күйде боласың ?

Домбыраның үнін қандай бояумен бояр едің?

Домбыраның пішіні қандай ?

Ойлан ол тағы неге ұқсайды?

Домбыраның қанша ішегі бар?

Дұрыс, Қазақ халқының тұрмысында кең тараған музыкалық аспап екі шекті домбыра бұрынғы заманда ән,жыр,ертегі,аңызды сүйемелдеу үшін ғана қолданылған болса,қазір жеке шығармалар орындайды.

Балалар суретке карап, сұрақа жауап береді .

Балалар қарайды,ойланады.

-домбыра

-қобыз

-асатаяқ

-қоңырау

-даңғыра

-дауылпаз деп жауаптарын айтады.

Жауаптарын береді

Домбыраның екі шегі.екі құлағы,тиегі және мойнында 19-22 пернелері болады.

Дидактикалық ойын

 

 

 

 

 

 

Жаттығу

 

 

 

 

Ойын.

Балалар музыка аспаптарды таңдап,сұрақ бойынша фломастермен сызып көрсетеді

 Мақсаты:

Музыка аспаптарын дұрыс ажыратып , атауын дұрыс айту.

Сергіту сәті.

Кәне балалар тұрайық                                 аспапқа қол созайық,                                    Қобызды да ойнайық                            Домбыраны да тартайық    Сыбызғыны сызылтып,                             Билеп-билеп алайық.

Балалар қызықтап ойнайды.

Және әр аспаптың бейнесін керекті түспен белгілеп дұрыс жауаптарын көрсетеді.                                                       

 

 

 

Балалар мұғаліммен бірге қайталап жатығу жасайды

 

 

                                              Рефлексивті

түзетушілік

Қортынды

 

Балалар жұмыстарын , ортаға салып  суреттерімізді талдаймыз.

Балалардың жұмыстарын тақтаға ілу.

Берілген сұрақтардың жауаптарын алу.

Балаларды мадақтау және мақтау.

Балалар біз бүгін не салдық?

Қалай салдық?

Нені білдік?

Қандай түстерді қолдандық?

Немен салдық?

Балалар берілген жаттығуды,

толық орындайды.

Балалар өз жасаған суреттеріне

талдау жасап , әр сұрақтарына

 жауап береді ,бір бірімен

салыстырады, сурет салған

 кезде жасаған қателіктерін көреді.

 

 

 

  

                                    +     

                         __

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                Күтілетін нәтиже:

 

Нені білу керек:  

Қазақ халқының ұлттық аспаптары туралы біледі

Нені игереді:

Домбыраның салу жолын,және оны бояу тиісті түспен.

Нені біледі:

Аспаптарды ажырата білді.