Мұғалімдер балаларда эмоцияларын басқару, бір-бірімен келіссөздер жүргізу, берілу, досын тыңдау, оның әрекеттерін жалғастыру немесе көмектесу, өз тілектерін қолданыстағы ережелерге бағындыру қабілеттерін дамытады. Ойын балалардың әлеуметтік-коммуникативтік дамуының құралы ретінде қазіргі қоғамда өмір сүруге және жұмыс істеуге қабілетті толыққанды тұлғаны қалыптастыруға ықпал етеді. / Педагоги вырабатывают у детей умение контролировать свои эмоции, договариваться друг с другом, уступать, слышать товарища, продолжать его действия или выручать, подчинять свои желания существующим правилам. Игра как средство социально-коммуникативного развития детей способствует формированию полноценной личности, способной жить и работать в современном обществе.
Ойын әрекеті арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік және коммуникациялық дағдыларын дамыту / Развитие социально-коммуникативных навыков дошкольников посредством игровой деятельности