Жарнама менедежері деген кім?
«Маркетинг бойынша менеджер» сабағында оқушылар жарнама менеджерінің негізгі жұмыс мақсатымен танысты. Жарнама менеджерінің негізі міндеті кәсіпорын өнімдерін тұтыну нарығына жылжыту және табыстылықты арттыру болып табылады Менеджер - жетекші, сөзбе-сөз - менеджер. Оның мақсаты - тұтынушының санасына тиімді әсер ететін стратегия мен құралдарды таңдау, бұл оның өнімі оған қажет. Мақсатқа жету үшін құралдарды таңдау да басшының міндеті. Бұл тек тауардың жарнамасы емес. Сонымен қатар компанияның барлық қызметтерін қамтитын терең маркетингтік зерттеулер жүргізетінін білді. Оқушылар мақсатқа жету жолдармен танысып, тәжіриелік сабақта алған білімдерімен бөлісті.
Мысалы, өнімге арналған қаптаманы шығару кезінде материалды, өлшемін, түр- түсін, пайдаланудың қарапайымдылығын іздеуден басталады, яғни тез сатып алуға ықпал ететін барлық компоненттерді іздеуден басталады. Сабақ соңында оқушылар даярлаған өнімдерді жарнамалап, қорғады.