Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді.Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді.Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді.