Телефон доверия
33-81-23
email: sosh27@goo.edu.kz
Адрес: 140006 c. Pavlodar, st. Pavlov 17
reception: 33-81-23, accounting: 33-81-46, methodical study 33-81-25
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Thursday from 14.00 - 18.00 h.
In a year
In a month
In a week
Yesterday
Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
19-01-2023 14:14
Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

 

 
Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді.Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді. Бүгін N27 ЖОББМ оқу ісі меңгерушісі С.Ж.Мусалимованың жетекшілігімен қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне арналған «Гуманитарлық пәндерді оқытудағы интеграциялық тәсілдің артықшылықтары» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.
Заманауи мектептегі пәндерді интеграциялау ондағы нәрселерді жақсартуға, оқушыларға тиімдірек әсер ету мақсатында педагогикалық ұжымның және жеке мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал ететін жаңа педагогикалық шешімдерді белсенді іздеу бағыттарының бірі болып табылады.
Оқытудың бір немесе басқа дәрежедегі интеграциялық көзқарас тәжірибесі әрбір мұғалімде дерлік орын алады, бірақ ол әсіресе гуманитарлық циклдің субъектілері болып табылатын мұғалімдерде айқын көрінеді.