Размер шрифта:
↑Наверх
Сенім телефоны
32-30-51
email: raduga96pvl@mail.ru
Мекенжайы: Лермонтов к-сі, 97
32-73-06.32-33-86
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
часы работы: с 9.00 до 18.00, перерыв на обед: с 13.00 до 14.00 прием граждан: среда - с 16.00 до 19.00, пятница -с 8.00 до 11.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
ОРТАЛЫҚТА ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГТАР ПОЗИЦИЯЛАРЫ

 

 

 ОРТАЛЫҚТА ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГТАР ПОЗИЦИЯЛАРЫ

ТЕХНОЛОГ – білім беру жағдаяттарын технология тұрғысынан  жобаландыратын педагог.

ТЬЮТОР – әр баланың жеке – білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды ұйымдастыратын педагог.

АБИЛИТАТОР – денсаулықты сақтау ортасын қалыптастыратын педагог. 


«РАДУГА» ҮЙЛЕСІМДІ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ

ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТІНІҢ

МОДЕЛІ

МАҚСАТ

МАЗМҰН ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ

НӘТИЖЕ

I. «Педагогтарды теоретиялық, философиялық, әдіснамалық дайындау» қызметінің бағыты
Қызметкерлердің ғылыми таным, ұғыну заңдарын, педагогтардың зерттеу қызметінің бағдарларын меңгеру. Зерттеу практикасы тәсілдерімен жаңа білім беру практикасының құрылу қағидаларымен таныстыру. «Педагогикалық шеберлік», семинарлар, шеберлік сыныптар. Педагогтарды өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру режиміне қосу.
II. «Зерттеу жұмысы» қызметінің бағыты
Педагогтардың зерттеу жұмысын қалыптастыру Жаңа технологичлар мен білімнің жаңа мазмұнын игерудегі проблемаларды өңдеу және шешу. Балалар білімінің сапасын дамыту мәселелерін шешу. «Үздіксіз білім беру университеті», зерттеу және жобалық топтар, уақытша және тұрақты топтар, зерттеу зертханалары. Білім берудің жаңа практикасы. Жұмыс тәжірибесінен авторлық әдістемелік нұсқаулар шығару.
III. «Қоғамдық сараптама» қызметінің бағыты
Рефлексиялық практиканы ұйымдастыру Педагогтар жетістіктерінің деңгейін көрсететін бағалау пайымдаулары негізінде олардың зерттеу қызметінің нәтижелері туралы ұжымдық пікір әзірлеу. Конференциялар, конкурстар, авторлық жобалар мен бағдарламалар, дидактикалық жинақтар, жарияланымдар және т.б. шығару Педагогтардың біліктілігін арттыру, жетпейтін кәсіби біліктерді қалыптастыру қажеттілігі.