ОРТАЛЫҚТА ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГТАР ПОЗИЦИЯЛАРЫ
ОРТАЛЫҚТА ҚАЛЫПТАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГТАР ПОЗИЦИЯЛАРЫ
ТЕХНОЛОГ – білім беру жағдаяттарын технология тұрғысынан жобаландыратын педагог.
ТЬЮТОР – әр баланың жеке – білім беру бағдарламалары бойынша оқытуды ұйымдастыратын педагог.
АБИЛИТАТОР – денсаулықты сақтау ортасын қалыптастыратын педагог.
«РАДУГА» ҮЙЛЕСІМДІ ДАМУ ОРТАЛЫҒЫ
ҒЫЛЫМИ-ӘДІСТЕМЕЛІК ҚЫЗМЕТІНІҢ
МОДЕЛІ
МАҚСАТ |
МАЗМҰН | ЖҰМЫС ТҮРЛЕРІ |
НӘТИЖЕ |
I. «Педагогтарды теоретиялық, философиялық, әдіснамалық дайындау» қызметінің бағыты | |||
Қызметкерлердің ғылыми таным, ұғыну заңдарын, педагогтардың зерттеу қызметінің бағдарларын меңгеру. | Зерттеу практикасы тәсілдерімен жаңа білім беру практикасының құрылу қағидаларымен таныстыру. | «Педагогикалық шеберлік», семинарлар, шеберлік сыныптар. | Педагогтарды өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру режиміне қосу. |
II. «Зерттеу жұмысы» қызметінің бағыты | |||
Педагогтардың зерттеу жұмысын қалыптастыру | Жаңа технологичлар мен білімнің жаңа мазмұнын игерудегі проблемаларды өңдеу және шешу. Балалар білімінің сапасын дамыту мәселелерін шешу. | «Үздіксіз білім беру университеті», зерттеу және жобалық топтар, уақытша және тұрақты топтар, зерттеу зертханалары. | Білім берудің жаңа практикасы. Жұмыс тәжірибесінен авторлық әдістемелік нұсқаулар шығару. |
III. «Қоғамдық сараптама» қызметінің бағыты | |||
Рефлексиялық практиканы ұйымдастыру | Педагогтар жетістіктерінің деңгейін көрсететін бағалау пайымдаулары негізінде олардың зерттеу қызметінің нәтижелері туралы ұжымдық пікір әзірлеу. | Конференциялар, конкурстар, авторлық жобалар мен бағдарламалар, дидактикалық жинақтар, жарияланымдар және т.б. шығару | Педагогтардың біліктілігін арттыру, жетпейтін кәсіби біліктерді қалыптастыру қажеттілігі. |