2016-2017 оқу жылына арналған «№ 3 сәбилер бақшасы» МҚКК-ның жылдық жоспары
2016-2017 оқу жылына арналған «№ 3 сәбилер бақшасы»
МҚКК-ның педагогикалық ұжымының жылдық тапсырмалары
- Балаларда денсаулық мәдениетін және дене шынықтырудың негізін қалыптастыру бойынша отбасы мен балабақша арасында серіктестік жағдай жасау.
- 2. Заманауи технологиялардың әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы қоршаған ортаға деген экологиялық-эстетикалық қатынасты орнату үшін эмоционалды қалыпты жағдай жасау.
Годовые задачи педагогического коллектива
ГККП «Ясли-сад № 3» на 2016-2017 учебный год
- Апробировать вариативные формы партнерских отношений ДО и семьи по формированию у детей основ физической культуры и культуры здоровья
- Формировать у ребенка эколого-эстетическое отношение к окружающему миру посредством методов и приемов современных технологий
2016-2017 оқу жылына арналған іс-шаралар циклограммасы
№ | Іс-шаралар мазмұны | Өткізу уақыты | ||||||||
IX | IX | IX | ||||||||
I | Работа с кадрами | |||||||||
1.1 Өндірістік отырыстар | * | * | * | |||||||
1.2 Әкімшілік отырыстар | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
1.3 Байқау сайыстары | * | * | * | * | ||||||
1.4 Консультациялық қабылдау. | * | * | * | * | * | * | * | |||
ІІ | ОТҮ сапасын қамтасыз ету бойынша педагогикалық кадрлармен жұмыс | |||||||||
2.1 Педагогикалық кеңестер №1 педкеңес(кіріспе)Тақырыбы:2016-2017 оқу жылына балабақшаның даму басымдылығы | * | |||||||||
№2 педкеңесТақырыбы: « Қозғалмалы ойын – бала ағзасының шынығу және даму құралы». | * | |||||||||
№3 педкеңесТақырыбы: ОТҮ сапасы пдеагогикалық үрдістің барлық қатысушыларының қарым-қатынасының және бірізділіктің нәтижесі ретінде | * | |||||||||
№4 педкеңесТақырыбы: «Мектепке дейінгі жастағы баланың экологиялық театр арқылы экологиялық-эстетикалық тәрбиелеуі». | * | |||||||||
№5 педкеңес (қорытынды)Тақырыбы: 2016-2017 оқу жылына арналған пдеагогикалық ұжымның жұмыс үлгеріміне талдау | * | |||||||||
2.2 Семинарлар | ||||||||||
№1 семинар«Ойын балалардың қозғалмалы белсенділіктерін дамыту факторы ретінде». | * | |||||||||
№2 семинар ( үнемі қозғалыста) Николаеваның технологиясы бойыншаТақырыбы: Мектепке дейінгі баланың инновациялық технологиялары арқылы экологиялық-эстетикалық тәрбиеленуі | * | * | ||||||||
2.3 ОТҮ ұжымдық қарау | ||||||||||
Ф.П. кәсіби шеберлік панорамасы Мектепке дейінгі жастағы баланың физикалық дамуы үшін дәстүрлі еес әдіс-тәсілер. | ||||||||||
Ф. П. Денеі шынықтыру, қозғалмалы және спорттық ойындар, жаттығулар мен спортпен айналасу үшін құрал-жабдықтарды қарап шығу.1.Дене шынықтыу сабағы – дене шынықтыру нұсқаушысы2.таңғы гимнастика – барлық топтар 3.Күннің екінші жартысында денені шынықтыру – сәби, естияр топтар 4.Серуендеу – ересек топтар (серуенеу кзінде белсенді қозғалу) | ||||||||||
Ф.П. Ашық іс-шаралар:1. Сабақ:Грамтоаға үйрету – даярлық топтар2. сабақ: ФЭМП – естияр топтар 3. сабақ: Қазақ тілі – ересек «Б»,»В» | * | * | * | |||||||
Ф.П. Ашық іс-шаралар:1.Жобаларды қорғау:«Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін спорт», «Табиғат кітабы» | * | * | ||||||||
Ф.П. Ашық іс-шаралар:1.Сөйлеу қабілттерін дамыту бойынша сабақтар – ересек топтар2.Қоршаға нортамен таныстыру бойынша сабақтар – естияр топтар 3. ФЭМП бойынша сабақтар – даярлық топтар 4.Ағылшын тілі бойынша сабақтар – мектепалды | * | |||||||||
2.4 Консультациялық қабылдау | ||||||||||
«Балаға бейімделу кезеңіндегі көмек»(сәби топтардың тәрбиешілеріне) | * | |||||||||
«Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық белсенділігін экологиялық оқытатын ойындарды қолдана отырып дамыту» | * | |||||||||
«Мектепке дейінгі жастағы балаға әкологиялық-эстетикалық дамуытудағы көрнекі моделді әдістері мен тәсілдерін қолдану» | * | |||||||||
«Балалармен оқыту-тәрбиелеу жұмысында денсаулық сақтау технологияларын қолдану» | * | |||||||||
Сау білім беру ортасы – дені сау бала | * | |||||||||
Лэпбуккак – білім беру асындағы интеграция тәсілдерінің бірі (біліктіліктері жоқ тәрбиешілерге және қалайтындарына) | * | |||||||||
Ата-аналармен әр түрлі формадағы жұмыс | * | |||||||||
Әлеуметтік әріптестік- балабақша мен отбасы арасындағы қарым-қатынас жаңа философия ретінде(біліктіліктері жоқ тәрбиешілерге және қалайтындарына) | * | |||||||||
2.5. ОТҮ инновациялық қызмет бірізділігі бойынша жұмыс | ||||||||||
Аттестациялық комиссия отырысы | * | * | * | |||||||
МШБ басшылар отырысы | * | * | * | * | ||||||
Педагог-новаторлардың басылымдары | * | * | ||||||||
2.6 Педагогикалық сағаттар1 апта – басшы2 апта – аға медбике 3 апта – әдіскер 4 апта – әкімшілік | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
2.7 Байқаулар, сайыстар | ||||||||||
«Топтардың жаңа оқу жылына дайындығы» байқау сайысыЖас жағына және жеке қабілеттеріне қарай мектепке дейінгі жастағы балаларды жан-жақты дамыту жағдайын жасау | * | |||||||||
«Менің туған жерім - Қазақстан» бұрышын байқау сайысыТапсырмалар:1.Мектепке дейінгі жастағы балалардың патриоттық тәрбие алуына жағдай жасау. | * | |||||||||
«Қардан қысы мүсіндер» байқау сайысыТапсырмалар:1.МДМ аумағында балалар үшін жағымды шынықтыру іс-шараларын құру 2.Топтардың материалдық базасын ойыншықтармен бекіту (сонымен қатар өз қолмен жасалған ойыншықтармен). 3.МДМ мен отбасы арасындағы байланысты бекіту. | * | |||||||||
«Терезедегі саябақ ертегісі» байқау сайысыТапсырмалар:Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін экологиялық мәдениетті тәрбиелеу үшін қажетті жағдайлар | * | |||||||||
III | Балалармен шынықтыру жұмыстары | |||||||||
3.1 Денсаулық күні (әр айдың соңы жұма күні) | ||||||||||
3.2 Денсаулық аптасы (каникул) | * | * | ||||||||
3.3 Алдын ала байқау | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
3.4 Қызметкерлер мен ата-аналарға кеңес. | * | * | ||||||||
IV | Балалармен жұмыс (ұжымдық іс-шаралар) | |||||||||
4.1 Ойын-сауықтар | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
4.2 Саяхаттар | * | * | ||||||||
4.3 шеберлік көрмелері | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
4.4Балалар мен ата-аналардың бірлесіп жасаған жобалары | * | * | * | * | * | |||||
4.5 Сайыстар | * | * | * | |||||||
4.6 Создание клуба «Тапқыр сәбилер академиясы» клубын құру | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
V | МДМ, мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынас жұмыс | |||||||||
5.1 Ата-аналар жиналысы | * | * | ||||||||
5.2 Педагогикалық консилиум | * | * | * | |||||||
5.3 Мектепте ашық есік күндері | * | * | * | |||||||
5.4 Балабақшада ашық есік күндер | * | * | * | |||||||
5.5 Сайыстар | * | * | ||||||||
5.6 Шеберлік көрмелері | * | * | * |
- КАДРЛАРМЕН ЖҰМЫС
Қызмет бағыты | Жауаптылар | Өткізу уақыты | |||||||||
IX | X | XI | XII | 1 | II | III | IV | V | |||
I | Инструктажи | ||||||||||
ОТ бойынша ағымдағы нұсқаулық және ТҚ мен балалның өмірі мен денсаулығын сақтау | Басшы | * | |||||||||
Асхана бөлігінде, электроқұралдарммен ТҚ ;Кір жуу бөлмесі,электроқұралдар;қысқы уақытқа дайындық, ТҚ ГО және ТЖ | * | ||||||||||
ТЖ қызметкнердің қызметін талқылау. Террорлық актілер қаупі болған жағдайда | * | ||||||||||
Жаңа жылдық шыршалар өткізу кезіндегі ТҚ | * | ||||||||||
Қысқы кезеңде балалар мен қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын сақтау | * | ||||||||||
Балалар мен қызметкерлердің От және ТҚ бойынша тексерісі | * | * | * | * | * | ||||||
Міндеттерді құру және нұсқаулықтарды жаңарты бойынша жұмыс | * | * | * | ||||||||
Жазғы сауықтыру кезеңде нұсқаулықтарды өткізу | * | ||||||||||
Пәсіподақ төрағасы мен әкімшіліктің тексерісі От және ТҚ | * | * | * | ||||||||
ІІ | Кәсіподақ жиналыстары (өндірістік) | ||||||||||
Ішкі тәртіп ережелері. Ұжымдық шартты орындау | * | ||||||||||
«Тілдер туралы» ҚР заңын сақтаудағы негізгі заңнамалық актілер | * | ||||||||||
ТҚ мен ОТтексерісі бойынша | * | ||||||||||
Мемлекет Еласы – халқына жолдама | * | ||||||||||
ЛОС дайындық бойынша | * | ||||||||||
III | Қоғамдық қызмет: | ||||||||||
Қала мұражайларымен жұмыс. Тақырыптық дәрістер | Әдіскер | * | * | * | |||||||
«ҰОС қатысқан ардагерлерімен кездесу», «Балаларды қорғау күні» мөлтек аудан төрағаларымен жұмыс | Басшы | * | * | ||||||||
«Техникалық мектеп» және бала экологиялық мектеп көріністерге қатысу | Әдіскер | * | * | ||||||||
«Ертегілер әлемі», «Щелкунчик» Қуыршақ театрларына шақыруСемей қ. | Әдіскер | * | * | * | * | ||||||
ЖЖЕ мен ППБ бірлескен іс-шаралар (Өрт сөндіру қызметкерлері мен МАИ) | БасшыӘдіскер | ||||||||||
IV | Қызмет көрсету қызметкерлермен әңгімелесі: | ||||||||||
ҚР еңбек заңнамасының негізгі бағыттары | Басшы | * | |||||||||
Қалалық СЭС бірлескен кеңес (лауазымдық нұсқаулықтар, СанПин орындау)Кеңестер: | Медбике | * | |||||||||
· Күн тәртібін орындау және балаларға жеке жолы – сырқаттанудың деңгейін төмендетудің тиімді кепілі | * | ||||||||||
· Тұмау –заманауи алдын алу және емделудің әдіс-тәсілдері | * | ||||||||||
· Жедел жағдайларда бірінші медициналық көмек көрсету: жарақат алу, үстірту, селкілдек тырыспа кезінде | * | ||||||||||
· Заманауи вакцинация: педагогтар мен ата-аналар еке туралы не білулеру қажет | * | ||||||||||
· Бала таманқтанудағы витаминдер. | * | ||||||||||
«балабақша ауладан басталады» - аула сыпырушылармен әңгімелесі | Басшы | * | |||||||||
Күзетшілермен нұсқаулар | Басшы | * | * | * | |||||||
V | Байқаулар, сайыстар | ||||||||||
Топтардың жаңа оқу жылына дайындығын байқауСмотр готовности групп к новому учебному году | БасшыӘдіскер | * | |||||||||
Учаскілердің жазғы сауықтыру кезеңінен дайындығын байқау | * | ||||||||||
« Тапқыр сәбилер академиясы» орталығын байқау | Әіскер | * | |||||||||
« Тапқыр сәбилер академиясы» клубын құру | * | ||||||||||
VI | Өндірістік отырыстар, педагогикалық сағаттар | * | * | * | * | * | * | * | * | * |