2016-2017 оқу жылына арналған «№ 3 сәбилер бақшасы» МҚКК-ның жылдық жоспары
2016-2017 оқу жылына арналған «№ 3 сәбилер бақшасы»
МҚКК-ның педагогикалық ұжымының жылдық тапсырмалары
- Балаларда денсаулық мәдениетін және дене шынықтырудың негізін қалыптастыру бойынша отбасы мен балабақша арасында серіктестік жағдай жасау.
- 2. Заманауи технологиялардың әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы қоршаған ортаға деген экологиялық-эстетикалық қатынасты орнату үшін эмоционалды қалыпты жағдай жасау.
Годовые задачи педагогического коллектива
ГККП «Ясли-сад № 3» на 2016-2017 учебный год
- Апробировать вариативные формы партнерских отношений ДО и семьи по формированию у детей основ физической культуры и культуры здоровья
- Формировать у ребенка эколого-эстетическое отношение к окружающему миру посредством методов и приемов современных технологий
2016-2017 оқу жылына арналған іс-шаралар циклограммасы
| № | Іс-шаралар мазмұны | Өткізу уақыты | ||||||||
| IX | IX | IX | ||||||||
| I | Работа с кадрами | |||||||||
| 1.1 Өндірістік отырыстар | * | * | * | |||||||
| 1.2 Әкімшілік отырыстар | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
| 1.3 Байқау сайыстары | * | * | * | * | ||||||
| 1.4 Консультациялық қабылдау. | * | * | * | * | * | * | * | |||
| ІІ | ОТҮ сапасын қамтасыз ету бойынша педагогикалық кадрлармен жұмыс | |||||||||
| 2.1 Педагогикалық кеңестер №1 педкеңес(кіріспе)Тақырыбы:2016-2017 оқу жылына балабақшаның даму басымдылығы | * | |||||||||
| №2 педкеңесТақырыбы: « Қозғалмалы ойын – бала ағзасының шынығу және даму құралы». | * | |||||||||
| №3 педкеңесТақырыбы: ОТҮ сапасы пдеагогикалық үрдістің барлық қатысушыларының қарым-қатынасының және бірізділіктің нәтижесі ретінде | * | |||||||||
| №4 педкеңесТақырыбы: «Мектепке дейінгі жастағы баланың экологиялық театр арқылы экологиялық-эстетикалық тәрбиелеуі». | * | |||||||||
| №5 педкеңес (қорытынды)Тақырыбы: 2016-2017 оқу жылына арналған пдеагогикалық ұжымның жұмыс үлгеріміне талдау | * | |||||||||
| 2.2 Семинарлар | ||||||||||
| №1 семинар«Ойын балалардың қозғалмалы белсенділіктерін дамыту факторы ретінде». | * | |||||||||
| №2 семинар ( үнемі қозғалыста) Николаеваның технологиясы бойыншаТақырыбы: Мектепке дейінгі баланың инновациялық технологиялары арқылы экологиялық-эстетикалық тәрбиеленуі | * | * | ||||||||
| 2.3 ОТҮ ұжымдық қарау | ||||||||||
| Ф.П. кәсіби шеберлік панорамасы Мектепке дейінгі жастағы баланың физикалық дамуы үшін дәстүрлі еес әдіс-тәсілер. | ||||||||||
| Ф. П. Денеі шынықтыру, қозғалмалы және спорттық ойындар, жаттығулар мен спортпен айналасу үшін құрал-жабдықтарды қарап шығу.1.Дене шынықтыу сабағы – дене шынықтыру нұсқаушысы2.таңғы гимнастика – барлық топтар 3.Күннің екінші жартысында денені шынықтыру – сәби, естияр топтар 4.Серуендеу – ересек топтар (серуенеу кзінде белсенді қозғалу) | ||||||||||
| Ф.П. Ашық іс-шаралар:1. Сабақ:Грамтоаға үйрету – даярлық топтар2. сабақ: ФЭМП – естияр топтар 3. сабақ: Қазақ тілі – ересек «Б»,»В» | * | * | * | |||||||
| Ф.П. Ашық іс-шаралар:1.Жобаларды қорғау:«Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін спорт», «Табиғат кітабы» | * | * | ||||||||
| Ф.П. Ашық іс-шаралар:1.Сөйлеу қабілттерін дамыту бойынша сабақтар – ересек топтар2.Қоршаға нортамен таныстыру бойынша сабақтар – естияр топтар 3. ФЭМП бойынша сабақтар – даярлық топтар 4.Ағылшын тілі бойынша сабақтар – мектепалды | * | |||||||||
| 2.4 Консультациялық қабылдау | ||||||||||
| «Балаға бейімделу кезеңіндегі көмек»(сәби топтардың тәрбиешілеріне) | * | |||||||||
| «Мектепке дейінгі жастағы балалардың экологиялық белсенділігін экологиялық оқытатын ойындарды қолдана отырып дамыту» | * | |||||||||
| «Мектепке дейінгі жастағы балаға әкологиялық-эстетикалық дамуытудағы көрнекі моделді әдістері мен тәсілдерін қолдану» | * | |||||||||
| «Балалармен оқыту-тәрбиелеу жұмысында денсаулық сақтау технологияларын қолдану» | * | |||||||||
| Сау білім беру ортасы – дені сау бала | * | |||||||||
| Лэпбуккак – білім беру асындағы интеграция тәсілдерінің бірі (біліктіліктері жоқ тәрбиешілерге және қалайтындарына) | * | |||||||||
| Ата-аналармен әр түрлі формадағы жұмыс | * | |||||||||
| Әлеуметтік әріптестік- балабақша мен отбасы арасындағы қарым-қатынас жаңа философия ретінде(біліктіліктері жоқ тәрбиешілерге және қалайтындарына) | * | |||||||||
| 2.5. ОТҮ инновациялық қызмет бірізділігі бойынша жұмыс | ||||||||||
| Аттестациялық комиссия отырысы | * | * | * | |||||||
| МШБ басшылар отырысы | * | * | * | * | ||||||
| Педагог-новаторлардың басылымдары | * | * | ||||||||
| 2.6 Педагогикалық сағаттар1 апта – басшы2 апта – аға медбике 3 апта – әдіскер 4 апта – әкімшілік | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
| 2.7 Байқаулар, сайыстар | ||||||||||
| «Топтардың жаңа оқу жылына дайындығы» байқау сайысыЖас жағына және жеке қабілеттеріне қарай мектепке дейінгі жастағы балаларды жан-жақты дамыту жағдайын жасау | * | |||||||||
| «Менің туған жерім - Қазақстан» бұрышын байқау сайысыТапсырмалар:1.Мектепке дейінгі жастағы балалардың патриоттық тәрбие алуына жағдай жасау. | * | |||||||||
| «Қардан қысы мүсіндер» байқау сайысыТапсырмалар:1.МДМ аумағында балалар үшін жағымды шынықтыру іс-шараларын құру 2.Топтардың материалдық базасын ойыншықтармен бекіту (сонымен қатар өз қолмен жасалған ойыншықтармен). 3.МДМ мен отбасы арасындағы байланысты бекіту. | * | |||||||||
| «Терезедегі саябақ ертегісі» байқау сайысыТапсырмалар:Мектепке дейінгі жастағы балалар үшін экологиялық мәдениетті тәрбиелеу үшін қажетті жағдайлар | * | |||||||||
| III | Балалармен шынықтыру жұмыстары | |||||||||
| 3.1 Денсаулық күні (әр айдың соңы жұма күні) | ||||||||||
| 3.2 Денсаулық аптасы (каникул) | * | * | ||||||||
| 3.3 Алдын ала байқау | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
| 3.4 Қызметкерлер мен ата-аналарға кеңес. | * | * | ||||||||
| IV | Балалармен жұмыс (ұжымдық іс-шаралар) | |||||||||
| 4.1 Ойын-сауықтар | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
| 4.2 Саяхаттар | * | * | ||||||||
| 4.3 шеберлік көрмелері | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
| 4.4Балалар мен ата-аналардың бірлесіп жасаған жобалары | * | * | * | * | * | |||||
| 4.5 Сайыстар | * | * | * | |||||||
| 4.6 Создание клуба «Тапқыр сәбилер академиясы» клубын құру | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
| V | МДМ, мектеп пен отбасы арасындағы қарым-қатынас жұмыс | |||||||||
| 5.1 Ата-аналар жиналысы | * | * | ||||||||
| 5.2 Педагогикалық консилиум | * | * | * | |||||||
| 5.3 Мектепте ашық есік күндері | * | * | * | |||||||
| 5.4 Балабақшада ашық есік күндер | * | * | * | |||||||
| 5.5 Сайыстар | * | * | ||||||||
| 5.6 Шеберлік көрмелері | * | * | * | |||||||
- КАДРЛАРМЕН ЖҰМЫС
| Қызмет бағыты | Жауаптылар | Өткізу уақыты | |||||||||
| IX | X | XI | XII | 1 | II | III | IV | V | |||
| I | Инструктажи | ||||||||||
| ОТ бойынша ағымдағы нұсқаулық және ТҚ мен балалның өмірі мен денсаулығын сақтау | Басшы | * | |||||||||
| Асхана бөлігінде, электроқұралдарммен ТҚ ;Кір жуу бөлмесі,электроқұралдар;қысқы уақытқа дайындық, ТҚ ГО және ТЖ | * | ||||||||||
| ТЖ қызметкнердің қызметін талқылау. Террорлық актілер қаупі болған жағдайда | * | ||||||||||
| Жаңа жылдық шыршалар өткізу кезіндегі ТҚ | * | ||||||||||
| Қысқы кезеңде балалар мен қызметкерлердің өмірі мен денсаулығын сақтау | * | ||||||||||
| Балалар мен қызметкерлердің От және ТҚ бойынша тексерісі | * | * | * | * | * | ||||||
| Міндеттерді құру және нұсқаулықтарды жаңарты бойынша жұмыс | * | * | * | ||||||||
| Жазғы сауықтыру кезеңде нұсқаулықтарды өткізу | * | ||||||||||
| Пәсіподақ төрағасы мен әкімшіліктің тексерісі От және ТҚ | * | * | * | ||||||||
| ІІ | Кәсіподақ жиналыстары (өндірістік) | ||||||||||
| Ішкі тәртіп ережелері. Ұжымдық шартты орындау | * | ||||||||||
| «Тілдер туралы» ҚР заңын сақтаудағы негізгі заңнамалық актілер | * | ||||||||||
| ТҚ мен ОТтексерісі бойынша | * | ||||||||||
| Мемлекет Еласы – халқына жолдама | * | ||||||||||
| ЛОС дайындық бойынша | * | ||||||||||
| III | Қоғамдық қызмет: | ||||||||||
| Қала мұражайларымен жұмыс. Тақырыптық дәрістер | Әдіскер | * | * | * | |||||||
| «ҰОС қатысқан ардагерлерімен кездесу», «Балаларды қорғау күні» мөлтек аудан төрағаларымен жұмыс | Басшы | * | * | ||||||||
| «Техникалық мектеп» және бала экологиялық мектеп көріністерге қатысу | Әдіскер | * | * | ||||||||
| «Ертегілер әлемі», «Щелкунчик» Қуыршақ театрларына шақыруСемей қ. | Әдіскер | * | * | * | * | ||||||
| ЖЖЕ мен ППБ бірлескен іс-шаралар (Өрт сөндіру қызметкерлері мен МАИ) | БасшыӘдіскер | ||||||||||
| IV | Қызмет көрсету қызметкерлермен әңгімелесі: | ||||||||||
| ҚР еңбек заңнамасының негізгі бағыттары | Басшы | * | |||||||||
| Қалалық СЭС бірлескен кеңес (лауазымдық нұсқаулықтар, СанПин орындау)Кеңестер: | Медбике | * | |||||||||
| · Күн тәртібін орындау және балаларға жеке жолы – сырқаттанудың деңгейін төмендетудің тиімді кепілі | * | ||||||||||
| · Тұмау –заманауи алдын алу және емделудің әдіс-тәсілдері | * | ||||||||||
| · Жедел жағдайларда бірінші медициналық көмек көрсету: жарақат алу, үстірту, селкілдек тырыспа кезінде | * | ||||||||||
| · Заманауи вакцинация: педагогтар мен ата-аналар еке туралы не білулеру қажет | * | ||||||||||
| · Бала таманқтанудағы витаминдер. | * | ||||||||||
| «балабақша ауладан басталады» - аула сыпырушылармен әңгімелесі | Басшы | * | |||||||||
| Күзетшілермен нұсқаулар | Басшы | * | * | * | |||||||
| V | Байқаулар, сайыстар | ||||||||||
| Топтардың жаңа оқу жылына дайындығын байқауСмотр готовности групп к новому учебному году | БасшыӘдіскер | * | |||||||||
| Учаскілердің жазғы сауықтыру кезеңінен дайындығын байқау | * | ||||||||||
| « Тапқыр сәбилер академиясы» орталығын байқау | Әіскер | * | |||||||||
| « Тапқыр сәбилер академиясы» клубын құру | * | ||||||||||
| VI | Өндірістік отырыстар, педагогикалық сағаттар | * | * | * | * | * | * | * | * | * | |
