Сенім телефоны
8(7182)63-23-46
email: sad3@goo.edu.kz
Мекенжайы: Камзин к., 9
8(7182) 33-63-83 - бухгалтерия 8(7182)63-23-46- басшы 8(7182)33-61-48 -вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі, бейсенбі - 15.00- 18.00-ге дейін.
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Инновациялық әрекет

новый коллаж

«Жас метеоролог» жұмыс бағдарламасы бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2016 жылғы 12тамыздағы №499  мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасымен,  ҚР Білім және ғылым министрлігінің2016 жылғы 05-шілдедегі «Мектепке дейінгі балалық шақ» ғылыми-әдістемелік орталықта әзірлеген әдістемелік нұсқаулықтар есебімен Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2016 жылғы 13 мамырдағы № 292 қаулысымен бекітілген,  мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқытудың Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарқа сәйкес құрастырылды және С.Н. Николаеваның «Жас метеоролог» вариативтік бағдарламасына негізделеді.

 

 Осы бағдарлама 5-7 жас шамасындағы балалармен екі оқу жылында жұмыс жасауға әзірленген, «Таным» білім беру аясының мазмұны арқылы жүзеге асырылады, базистік оқу жоспарының вариативтік бөлігін жүзеге асыру мақсатында «Павлодар қаласының № 3 сәбилер бақшасы» МҚКК ішкі жұмыс жасауға ұсынылған.

Бағдарлама үш бөліктен тұрады: «Біздің алғашқы ашылымдарымыз», «Көмекші құралдар» және «Балабақшадағы метеоалаңу». бағдарламаның әр бөлігінінң болжалды нәтижелері сабақтар бойынша оқытудың жүйесінде берілді.

 

     Мақсаттар мен міндеттер

Мақсаты  «Жас метеоролог» бағдарламасы бойынша жұмыс: балаларда ауа-райы және адам өміріндегі орны туралы қарапайым түсініктерді қалыптастыру.

Міндеттер:

·        Метеоалаңда ауа-райын жүйелі түрде бақылау үшін жұмыс ұйымдастыру ;

·        адам өмірінде, өсімдік және жануарлар әлемінде ауа-райы  туралы түсініктерді қалыптастыру;

·        Әлемнің төрт жері туралы түсініктер қалыптастыру;

·        Жанды және жансыз табиғат ерекшеліктері туралы түсініктерді кеңейту;

·        Балаларды көмекші құралдармен таныстыру: компаспен, термометрмен, анемометрмен, барометрмен, қарөлшеуішпен.

Метеоролог мамандығымен таныстыру.

 

Өзектілік

«Жас метеоролог» бағдарламасын әзірлеуге және метеоалаңда жұмысты ұйымдастыру  не себеп болды?

Қала баласы табиғатпен сирек қарым-қатынас жасайды, табиғаттан аластау үрдісі байқалады, сол себепті табиғат балаға бөтен, таныс емес құбылыс ретінде көрінеді. Мектепке дейінгі жаста табиғат әлеміне деген қызығушылықтың артуы жеке экологиялық бағытты қалыптастыра бастайды. Осы кезеңде қоршаған ортаға деген қатынас іргетасын қалайды. Адам естелігінде ашық-жарқын болып қала бермек.

 Экологиялық тәрбиелеу баланың табиғатқа деген қызығушылығының дамуына байланысты дамиды. Жеткілікті мөлшерде дамыту үшін пәндік-дамыту орта қажет. пәндік-дамыту орта баланың әрекетте дамуға мүмкіндік береді, сонымен қатар өздігінен дамуға да ықпал тигізеді.  балалардың өздігінен әрекет ету ең басты қалауды шешеді –әуесқойлықты қанағаттандырады.  Бірақ балаларды табиғатпен таыстыруда пәндік-дамыту ортасы онша ұйымдастырылмаған,сол себепті өз қызметін атқара алмайды. Мәселен, кейде балалар алған білімдеріне толық көз жеткізе алмайды немесе «бала» гипотездеріне дәлел таба алмайды.  

 

Жаңашылдық

 «Жас метеоролог» Метеостанциясын құру,  біздің жерімізде практикалық-бағытталған территорияның көркін жасау, мектепке дейінгі ересек жастағы балалар үшін «Жас метеоролог» экологиялық тәрбиелеудің ватиативтік бағдарламасын әзірлеу және Ауа-райы деген неЮ және ол неге байланысты? мәселелерді шешуге арналған метеоалаңда ауа-райына бақылау жүргізуді ұйымдастыру.

 

Бағдарламаның қысқаша сипаттамасы

 «Жас метеоролог» ватиативтік бағдарлама екі оқу жылға әзірлеген. сабақтар ересек (5-6 жастағы) балалармен және даярлық (6-7 жастағы) балалармен өткізіледі. Аптасына 1 рет, яғни оқу жыл ішінде 36 және 32 сабақ өткізіледі. сабақтың ұзақтығы ереск топта 25-30 минуттан, ал даярлық топта 30-35 минуттан аспауы тиіс. Сабақтар экскурсия, әңгімелесулер, экологиялық соқпақ жолмен саяхат жасау, дидактикалық ойындар, метеоалаңда сабақтар, экологиялық зертханада, көмекші құралдарды әзірлеу және т.б. түрінде өткізіледі.  

  Сонымен қоса күнделікті ауа-райының өзгеруіне бақылау және метеоалаңда орналасқан құралдардың көрсеткіш фиксациясы жүргізіледі.  

күнделікті ересек топтағы балалар бірізділікті сақтап ауа-райына бақылау жүргізеді: (4)

·        Ауа температурасын анықтайды.

·        Балабақша территориясында су қоймасында су температурасын өлшейді.

·        Жасанды шағын – су қоймасында су деңгейін (биіктігін) өлшейді.

·        Шөгуді өлшегішпен тұнба мөлшерін өлшейді.

·        Баромер өлшемін алады.

·        Анемометр және бұранда көмегімен   жел жылмадмығына баға береді(кешегіге қарағанда жоғары немесе төмен), көрсеткіштерді ауа-райына бақылау жүргізу күнделігіне толтырады.

Күнтізбе стендінде көрсеткіштерді