Сенім телефоны
87182-35-34-62
email: ksosh@goo.edu.kz instagram.com/ksosh_school
Мекенжайы: Павлодар қаласы, Кенжекөл ауылы, Конституция алаңы, 1
87182-353-461
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі сағат 15.00-ден 17.00-ге дейін
Бір жылда
Бір айда
Бір аптада
Кеше
Кенжекөл ЖОМ 2023-2024 оқу жылына Психологиялық қызметтің жұмыс жоспары

.Мақсаты:

Мектеп оқушыларының жеке тұлға ретіндегі қалыптасуына, олардың шығармашылық мүмкіндіктерінің ашылуына,қабілеттері мен бейімделіктрінің дамуына көмектесу;олардың психологиялық ерекшеліктерін терең зерттеу,оқушылардың психикалық дамуындағы ауытқушылықты ,кешеуілдеуді болдырмаудың жолдарын іздестіру; мұғалімдер ұжымында психологиялық ахуалды қалыптастыру; ата-аналар үшін психологиялық сауаттандыру, білім беруді ұйымдастыру.

 

Міндеттері:

-Балалардың мектептегі оқуға даярлығын анықтау;

- Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін тездету және үлгермеушілікті болдырмаудың алдын –алу мақсатында пән мұғалімдерімен бірлесе отыра арнаулы бағдарламалар жасау;

- Оқушылардың дамуындағы «дағдарыс», «өтпелі», «қиын» кезендерге үлкен жауапкершілікпен қарап, бұл кезеңдерді арнайы бақылауға алу;

- Үлгерімі,тәртібі, төмен оқушылармен диагностикалық,коррекциялық жұмыстар жүргізу;

- Оқушылардың ұстаздарымен, ата-аналарымен , өз құрбыларымен қарым- қатынас бірлігін орнату;

- кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұймдастыру;

- Мектеп әкімшілігі мен мұғалімдерге , ата-аналарға оқыту мен тәрбиелеудің  психологиялық мәселелері, өзара қарым- қатынас үлгілері, оқушылардың психикалық процестерінің даму заңдылықтары туралы психологиялық кеңестер беру;

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР

Зерттеудің мақсаты

Жұмыстың аты

Сынып

Уақыты

1.

Мектеп мотивациясын зерттеу

Лусканова

2-11

Қыркүйек

2.

Ішкі топтық қарым - қатынасты зерттеу

Социометрия

2-11

Қыркүйек

3.

Тұлғаның стресске қарсы тұра алуы және оларды зерттеу

Ховард Спилбергер

9- 11

Қыркүйек

4.

Мектепке деген комплекстік адаптациялық диагностика: таным процестері,темперамент, мазасыздық, өзін-өзі бағалау

Айзенк Бурдон

Казанцева Кондаш

 

1

5

10

Қазан Қараша

5.

Агрессия күйін диагностикалау

Басса-Дарки сауалнамасы

5-11

Қараша

6.

Ата-аналардың мектепке деген қарым-қатынасын зерттеу

А.Я.Варга

В.В.Столин

Таңдау бойынша

Жыл бойы

7.

Оқушылардың өзін-өзі бағалау тесті

«Саты»

Казанцева

2-11

Желтоқсан

8.

Темперамент түрін анықтау

Айзенк

2-11

Қаңтар

9.

Оқушылардың таным процестерін зерттеу

Ес,ойлау,қабылдау,зейін

Таңдау бойынша

Жыл бойы

10.

Ұжымда психологиялық климатты зерттеу

Кез-келген жағдайға дайынсыз ба?

Педагогикалық ұжым

Ақпан

11.

Тұлғаның психологиялық қасиеттерін анықтау

Психогеометриялық тест

8-10

Ақпан

12.

Тұлғаны тереңірек зерттеу және оқушылардың девиантты мінез- құлқының комплекстік диагностикасы

Люшер

Шмишек

«қауіп- қатер тобындағы» оқушылар

Жыл бойы

13.

Педагогикалық ұжымдағы достық қарым-қатынасты орнату

Өз құрбыңызға ықпал ете аласыз ба?

Педагогикалық ұжым

Наурыз

14

Профессионалдық бағытты анықтау

Климова

9-11

Наурыз

15

Оқушылардың орта буынға көшу дайындығының комплекстік адаптациясы

Филипс таным процестері

4

Сәуір

16

Оқушылардың ұйымдастырушылық сапасын таныту

Л.П.Каменский даралық сауалнамасы

9-11

Сәуір

17

Табысқа жету қажеттілігі

Вассерман

11

Мамыр

18

Депрессиялық деңгейді анықтау

Депрессия

9-11

Мамыр

19

Тұлғаның професионалдық бағытын анықтау

Компьютерлік тест

Бейне әдістемесі

9-11

Мамыр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Коррекциялық- дамыту жұмыстары

Жұмыстың мазмұны

Жұмыстың аты

Сынып

Уақыты

1

Өзін-өзі тану, тұлағалық даму тәсілдерін таба білу, көңіл –күйді және эмоцияны реттеу

«Мен ғажайыппын»

2-4

Қыркүйек

2

Адаптациялық тренингтік сабақтар

Қызығушылықтарды ояту

1-2

Қыркүйек

3

Ата –ананың балаға деген қатынасын жақсарту

«Ата –ана мен бала арасындағы махаббат»

Таңдау бойынша

Жыл бойы

4

Кикілжің жағдайларын болдырмау, алдын-алуға арналған

түзету-дамыту жаттығуларының кешені

 

«Менің образым»

«Баға» т.б

9-11

Қазан

5

Түзету дамыту тренингтері

«Сәтті болашағыма қадамым»

9-11

Қараша

6

Коммуникациялық дағдыны жетілдіру

«Тап шеш »

«Сыйлықтар» т.б

6-7

Қараша

7

Тұлғада салауатты өмір салтын жоғарлату

«Салауатты өмір салты»

8-11

Желтоқсан

  8

Түзете дамыту тренингтері

«Періште, Әрқашан күн сөнбесін »

2-4

Желтоқсан

  9

Ата-ана мен бала арасындағы қарым –қатынасты жақсарту

«Ата-ана махаббаты»

Таңдау бойынша

Қаңтар

10

Мен өміріді сүйемін!

Жеке түзету

7-8

Қаңтар

11

Тұлғаның өзіне деген сенімділігін жоғарлату

Аутотренинг

5-7

Ақпан

12

Интеллектуалдық қабілеттерін жоғарлату

IQтестері

6

Наурыз

13

Стрестен арылу

Жасөспірімдерге күйзеліс, стресс сияқты психикалық жағдайларына профилактикалық жұмыстар

 

 

9-11

 

 

Наурыз

14

Дамытушылық тренингтері

Эмоция мен сезімдер

1-4

Жыл бойы

15

Мектеп түлектерінің ҰБТ –ға деген қорқыныш пен іштей қинаған сезімдерден құтылу

«ҰБТ – білім сапасының негізі»

11

Сәуір

16

Ұжымдағы әлеуметтік- комуникативтік, тұлғааралық қатынастар деңгейі

Коммуникативті тренингтер

Пед. ұжым

Жыл бойы

 

Психопрофилактикалық және ағарту жұмыстары

Жұмыстың мазмұны

 

Сыныптар

Уақыты

1

Адаптация және оқушылардың оқу процесіне деген психологиялық дайындығы

 

1,5,11

Қыркүйек

2

Ата-аналармен оқушылармен күнделікті ағарту жұмыстары (тәртіптеріне байланысты т.б)

 

Таңдау бойынша

Жыл бойы

3

1 сынып оқушыларының бейімделу атты тақырыпта ата- аналар жиналысына қатысу

 

1

Қазан

4

Ойлау қасиеттерін дамытудың әдістері

 

11

Қазан

5

Қиын оқушылар тумайды, қиын болып қалыптасады...

Мұғалімдермен семинар- практикум

Қаңтар

6

5,6,7 сыныптар аралығындағы жеткіншектік шақтың қиын кезеңдері

 

Ата-аналар жиналысы

Жыл бойы

7

5 сынып оқушыларының беййімделуі атты  ата-аналармен бірге мұғалімдер жиналысы

 

Ата –аналар мұғалімдер

Қараша

8

Отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері

 

Ата- аналар жиналысы

Наурыз

9

Баланың маамндық таңдаудағы ата-ананың рөлі

 

11 сынып

Ата-аналар

Сәуір

 

Кеңес беру

Жұмыстың мазмұны

 

Жүргізу формасы

Уақыты

1

Оқу мен тәрбиеге байланысты мәселелер

Индивидуалды немесе топтық

 

Жыл бойы

2

Мінез- құлқына байланысты мәселелер

 

Индивидуалды

Жыл бойы

3

Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастар

 

       Индивидуалды

Жыл бойы

4

Диагностикадан кейін нәтижелер бойынша сынып жетекшілеріне ұсыныстар, кеңестер

 

Жеке

Жыл бойы

5

Оқушылардың қабілеттері мен икемділіктерін диагностикалау нәтижелері бойынша сынып жетекшілеріне кеңес беру

 

Жеке

Жыл бойы

6

Эмоционалды мәселелер

 

Индивидуалды

Жыл бойы

7

«Қиын балалармен оқу процесінде бабын табу

 

Топтық кеңнс

Жыл бойы

 

Қиын оқушылармен жұмыс жоспары


Мақсаты: Белгілі жастағы баланың психологиялық қасиеттерін коррекциялау, дамыту, жетілдіру.жағымды жақтарын ашып көрсетуге, қабілеттерін ашуға психологиялық көмек көрсету.

Міндеттері:

  • Қиын балаларды анықтау
  • Қиын мәселелерін диагностикалау
  • Әдістемелер мен тренингтер арқылы түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу

 

Жұмыстың мазмұны

 

Уақыты

1

«Қаупі топтағы» балалар тізімін құру

 

Қыркүйек

2

Жеке карталар жасау

 

Қазан

3

Темпераментін анықтау

 

Қараша

4

Анкета толтыру

 

Желтоқсан

5

Мазасызыдықты анықтау

 

Қаңтар

6

Агрессияны анықтау

 

Наурыз

7

Өзін-өзі бағалау шкаласын құру

 

Мамыр

8

Сабаққа қатысу

 

Жыл бойы

9

Нәтиже бойынша ата-аналармен сөйлесу, кеңес беру

 

Жыл бойы

10

Тұлғалық бағытқа тренингтер өткізу

 

Айына 1 рет

 

Дарынды балалармен жұмыс

Мақсаты:Оқушылардың шығарамашылық жұмыста өздерінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.

 

Жұмыстың мазмұны

 

Уақыты

1

Дарынды оқушыларды анықтау

 

Қыркүйек

2

Шығармашылық ойлау деңгейін зерттеу

 

Қазан

3

Оқушы қабілетін анықтау

 

Қараша

4

Іріктеліп шыққан баланың ата-анасына сынып жетекшісіне арналған әдістемелер

 

Желтоқсан

5

Дарынды балалардың төлқұжатын жүргізу.

 

Қаңтар

6

Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу, (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар)

 

Ақпан

7

Өз шығармашылықтарын көпшілікке жариялау , тарату

 

Жыл бойы