.Мақсаты:
Мектеп оқушыларының жеке тұлға ретіндегі қалыптасуына, олардың шығармашылық мүмкіндіктерінің ашылуына,қабілеттері мен бейімделіктрінің дамуына көмектесу;олардың психологиялық ерекшеліктерін терең зерттеу,оқушылардың психикалық дамуындағы ауытқушылықты ,кешеуілдеуді болдырмаудың жолдарын іздестіру; мұғалімдер ұжымында психологиялық ахуалды қалыптастыру; ата-аналар үшін психологиялық сауаттандыру, білім беруді ұйымдастыру.
Міндеттері:
-Балалардың мектептегі оқуға даярлығын анықтау;
- Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін тездету және үлгермеушілікті болдырмаудың алдын –алу мақсатында пән мұғалімдерімен бірлесе отыра арнаулы бағдарламалар жасау;
- Оқушылардың дамуындағы «дағдарыс», «өтпелі», «қиын» кезендерге үлкен жауапкершілікпен қарап, бұл кезеңдерді арнайы бақылауға алу;
- Үлгерімі,тәртібі, төмен оқушылармен диагностикалық,коррекциялық жұмыстар жүргізу;
- Оқушылардың ұстаздарымен, ата-аналарымен , өз құрбыларымен қарым- қатынас бірлігін орнату;
- кәсіптік бағдар беру жұмыстарын ұймдастыру;
- Мектеп әкімшілігі мен мұғалімдерге , ата-аналарға оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық мәселелері, өзара қарым- қатынас үлгілері, оқушылардың психикалық процестерінің даму заңдылықтары туралы психологиялық кеңестер беру;
ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР
№ |
Зерттеудің мақсаты |
Жұмыстың аты |
Сынып |
Уақыты |
1. |
Мектеп мотивациясын зерттеу |
Лусканова |
2-11 |
Қыркүйек |
2. |
Ішкі топтық қарым - қатынасты зерттеу |
Социометрия |
2-11 |
Қыркүйек |
3. |
Тұлғаның стресске қарсы тұра алуы және оларды зерттеу |
Ховард Спилбергер |
9- 11 |
Қыркүйек |
4. |
Мектепке деген комплекстік адаптациялық диагностика: таным процестері,темперамент, мазасыздық, өзін-өзі бағалау |
Айзенк Бурдон Казанцева Кондаш
|
1 5 10 |
Қазан Қараша |
5. |
Агрессия күйін диагностикалау |
Басса-Дарки сауалнамасы |
5-11 |
Қараша |
6. |
Ата-аналардың мектепке деген қарым-қатынасын зерттеу |
А.Я.Варга В.В.Столин |
Таңдау бойынша |
Жыл бойы |
7. |
Оқушылардың өзін-өзі бағалау тесті |
«Саты» Казанцева |
2-11 |
Желтоқсан |
8. |
Темперамент түрін анықтау |
Айзенк |
2-11 |
Қаңтар |
9. |
Оқушылардың таным процестерін зерттеу |
Ес,ойлау,қабылдау,зейін |
Таңдау бойынша |
Жыл бойы |
10. |
Ұжымда психологиялық климатты зерттеу |
Кез-келген жағдайға дайынсыз ба? |
Педагогикалық ұжым |
Ақпан |
11. |
Тұлғаның психологиялық қасиеттерін анықтау |
Психогеометриялық тест |
8-10 |
Ақпан |
12. |
Тұлғаны тереңірек зерттеу және оқушылардың девиантты мінез- құлқының комплекстік диагностикасы |
Люшер Шмишек |
«қауіп- қатер тобындағы» оқушылар |
Жыл бойы |
13. |
Педагогикалық ұжымдағы достық қарым-қатынасты орнату |
Өз құрбыңызға ықпал ете аласыз ба? |
Педагогикалық ұжым |
Наурыз |
14 |
Профессионалдық бағытты анықтау |
Климова |
9-11 |
Наурыз |
15 |
Оқушылардың орта буынға көшу дайындығының комплекстік адаптациясы |
Филипс таным процестері |
4 |
Сәуір |
16 |
Оқушылардың ұйымдастырушылық сапасын таныту |
Л.П.Каменский даралық сауалнамасы |
9-11 |
Сәуір |
17 |
Табысқа жету қажеттілігі |
Вассерман |
11 |
Мамыр |
18 |
Депрессиялық деңгейді анықтау |
Депрессия |
9-11 |
Мамыр |
19 |
Тұлғаның професионалдық бағытын анықтау |
Компьютерлік тест Бейне әдістемесі |
9-11 |
Мамыр |
Коррекциялық- дамыту жұмыстары
№ |
Жұмыстың мазмұны |
Жұмыстың аты |
Сынып |
Уақыты |
1 |
Өзін-өзі тану, тұлағалық даму тәсілдерін таба білу, көңіл –күйді және эмоцияны реттеу |
«Мен ғажайыппын» |
2-4 |
Қыркүйек |
2 |
Адаптациялық тренингтік сабақтар |
Қызығушылықтарды ояту |
1-2 |
Қыркүйек |
3 |
Ата –ананың балаға деген қатынасын жақсарту |
«Ата –ана мен бала арасындағы махаббат» |
Таңдау бойынша |
Жыл бойы |
4 |
Кикілжің жағдайларын болдырмау, алдын-алуға арналған түзету-дамыту жаттығуларының кешені |
«Менің образым» «Баға» т.б |
9-11 |
Қазан |
5 |
Түзету дамыту тренингтері |
«Сәтті болашағыма қадамым» |
9-11 |
Қараша |
6 |
Коммуникациялық дағдыны жетілдіру |
«Тап шеш » «Сыйлықтар» т.б |
6-7 |
Қараша |
7 |
Тұлғада салауатты өмір салтын жоғарлату |
«Салауатты өмір салты» |
8-11 |
Желтоқсан |
8 |
Түзете дамыту тренингтері |
«Періште, Әрқашан күн сөнбесін » |
2-4 |
Желтоқсан |
9 |
Ата-ана мен бала арасындағы қарым –қатынасты жақсарту |
«Ата-ана махаббаты» |
Таңдау бойынша |
Қаңтар |
10 |
Мен өміріді сүйемін! |
Жеке түзету |
7-8 |
Қаңтар |
11 |
Тұлғаның өзіне деген сенімділігін жоғарлату |
Аутотренинг |
5-7 |
Ақпан |
12 |
Интеллектуалдық қабілеттерін жоғарлату |
IQтестері |
6 |
Наурыз |
13 |
Стрестен арылу |
Жасөспірімдерге күйзеліс, стресс сияқты психикалық жағдайларына профилактикалық жұмыстар |
9-11 |
Наурыз |
14 |
Дамытушылық тренингтері |
Эмоция мен сезімдер |
1-4 |
Жыл бойы |
15 |
Мектеп түлектерінің ҰБТ –ға деген қорқыныш пен іштей қинаған сезімдерден құтылу |
«ҰБТ – білім сапасының негізі» |
11 |
Сәуір |
16 |
Ұжымдағы әлеуметтік- комуникативтік, тұлғааралық қатынастар деңгейі |
Коммуникативті тренингтер |
Пед. ұжым |
Жыл бойы |
Психопрофилактикалық және ағарту жұмыстары
№ |
Жұмыстың мазмұны
|
Сыныптар |
Уақыты |
1 |
Адаптация және оқушылардың оқу процесіне деген психологиялық дайындығы
|
1,5,11 |
Қыркүйек |
2 |
Ата-аналармен оқушылармен күнделікті ағарту жұмыстары (тәртіптеріне байланысты т.б)
|
Таңдау бойынша |
Жыл бойы |
3 |
1 сынып оқушыларының бейімделу атты тақырыпта ата- аналар жиналысына қатысу
|
1 |
Қазан |
4 |
Ойлау қасиеттерін дамытудың әдістері
|
11 |
Қазан |
5 |
Қиын оқушылар тумайды, қиын болып қалыптасады... |
Мұғалімдермен семинар- практикум |
Қаңтар |
6 |
5,6,7 сыныптар аралығындағы жеткіншектік шақтың қиын кезеңдері
|
Ата-аналар жиналысы |
Жыл бойы |
7 |
5 сынып оқушыларының беййімделуі атты ата-аналармен бірге мұғалімдер жиналысы
|
Ата –аналар мұғалімдер |
Қараша |
8 |
Отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері
|
Ата- аналар жиналысы |
Наурыз |
9 |
Баланың маамндық таңдаудағы ата-ананың рөлі
|
11 сынып Ата-аналар |
Сәуір |
Кеңес беру
№ |
Жұмыстың мазмұны
|
Жүргізу формасы |
Уақыты |
1 |
Оқу мен тәрбиеге байланысты мәселелер |
Индивидуалды немесе топтық
|
Жыл бойы |
2 |
Мінез- құлқына байланысты мәселелер
|
Индивидуалды |
Жыл бойы |
3 |
Ата-ана мен бала арасындағы қарым- қатынастар
|
Индивидуалды |
Жыл бойы |
4 |
Диагностикадан кейін нәтижелер бойынша сынып жетекшілеріне ұсыныстар, кеңестер
|
Жеке |
Жыл бойы |
5 |
Оқушылардың қабілеттері мен икемділіктерін диагностикалау нәтижелері бойынша сынып жетекшілеріне кеңес беру
|
Жеке |
Жыл бойы |
6 |
Эмоционалды мәселелер
|
Индивидуалды |
Жыл бойы |
7 |
«Қиын балалармен оқу процесінде бабын табу
|
Топтық кеңнс |
Жыл бойы |
Қиын оқушылармен жұмыс жоспары
Мақсаты: Белгілі жастағы баланың психологиялық қасиеттерін коррекциялау, дамыту, жетілдіру.жағымды жақтарын ашып көрсетуге, қабілеттерін ашуға психологиялық көмек көрсету.
Міндеттері:
- Қиын балаларды анықтау
- Қиын мәселелерін диагностикалау
- Әдістемелер мен тренингтер арқылы түзету- дамыту жұмыстарын жүргізу
№ |
Жұмыстың мазмұны
|
Уақыты |
1 |
«Қаупі топтағы» балалар тізімін құру
|
Қыркүйек |
2 |
Жеке карталар жасау
|
Қазан |
3 |
Темпераментін анықтау
|
Қараша |
4 |
Анкета толтыру
|
Желтоқсан |
5 |
Мазасызыдықты анықтау
|
Қаңтар |
6 |
Агрессияны анықтау
|
Наурыз |
7 |
Өзін-өзі бағалау шкаласын құру
|
Мамыр |
8 |
Сабаққа қатысу
|
Жыл бойы |
9 |
Нәтиже бойынша ата-аналармен сөйлесу, кеңес беру
|
Жыл бойы |
10 |
Тұлғалық бағытқа тренингтер өткізу
|
Айына 1 рет |
Дарынды балалармен жұмыс
Мақсаты:Оқушылардың шығарамашылық жұмыста өздерінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.
№ |
Жұмыстың мазмұны
|
Уақыты |
1 |
Дарынды оқушыларды анықтау
|
Қыркүйек |
2 |
Шығармашылық ойлау деңгейін зерттеу
|
Қазан |
3 |
Оқушы қабілетін анықтау
|
Қараша |
4 |
Іріктеліп шыққан баланың ата-анасына сынып жетекшісіне арналған әдістемелер
|
Желтоқсан |
5 |
Дарынды балалардың төлқұжатын жүргізу.
|
Қаңтар |
6 |
Оқушылардың шығармашылық жұмыстарын жүйелеу, (рефераттар, суреттер, шығармашылық жұмыстар)
|
Ақпан |
7 |
Өз шығармашылықтарын көпшілікке жариялау , тарату
|
Жыл бойы |