Сенім телефоны
8718(2)507407
email: garden49@list.ru
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)507407 Бухгалтер: 87182663580 Вахта:87182507406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
Бір жылда2938462
Бір айда211896
Бір аптада44836
Кеше4517
Тәулік331
семинарлар
Ауруларды   алдын алу бойынша семинарлар
 
 
Хикаялары.
 
 Егер бала жиі ауырса, ата-аналар өте уайымдайды, бірақ не істеу керектігін білмейді. Бала бір аурудан емделіп үлгермеді. Бұл не?
 
Әр түрлі ауру адамдардан баланың тыныс алу жолына түсетін қоздырғыштар өзінің қасиеттері бойынша бір-бірінен өзгеше болуы мүмкін. Сондықтан ауру кезінде бала ағзасын бірінші қоздырғышқа шығарған иммунитеттің ерекше сапасы келесі қоздырғыштың белгілерімен әрдайым сәйкес келмейді. Және барлық ауру процесі қайтадан қайталанады.
 
Бала ағзасының жұқпалы ауруларға қарсы тұруын арттыру үшін барлық белгілі әдіс — шынығу қолданылады.
 
Шынығу-ауаның төмен және жоғары температурасының, желдің, ылғалдылықтың, атмосфералық қысымның күрт құлдырауының қолайсыз әсеріне ағзаның тұрақтылығын арттыруды қамтамасыз ететін табиғаттың табиғи факторларын мақсатты пайдалану. Шынығу балалардың денсаулығын сақтаудың маңызды факторы болып табылады. Шынығу құралдарына ауа және күн ванналары, су процедуралары жатады. Көрсетілген шынықтыру құралдарын физикалық жаттығулармен ұштастыра пайдалану сауықтыру әсерін тигізеді. Шынықтыру процедураларын қолдану балада салқындауға шартты рефлексті жасауға мүмкіндік береді. Екінші рет жергілікті суыту кезінде пайда болатын қан айналымының функционалдық өзгерістері тамырлардың тарылуы және кеңеюі, "гимнастика"сияқты жүреді.
 
Ағзаның жүйелі және біртіндеп шыңдалуының нәтижесінде дене температурасы төмендейді, ал аяқ — қолдар-көтеріледі. Дененің әртүрлі және симметриялы бөліктеріндегі терінің температурасы тегістеледі. Барлық шынықтыру құралдарын қолдану кезінде төмендегі маңызды қағидаттарды сақтау қажет:
 
* балалардың жасына, олардың денсаулығына және әсер етуші факторларға жеке реакцияларына байланысты емшараларды мөлшерлеу;
 
* процедуралардың қарқындылығын біртіндеп арттыру;
 
* күнделікті, үзіліссіз, оларды ерте жастан бастап өткізу;
 
* ағзаға емшаралардың әсерін тұрақты бақылау;
 
* балалардың жайлы жылу жағдайы; жағымды эмоционалдық көңіл-күй.
 
Әрбір суық аурудан кейін немесе шынықтыру процедураларын жүргізуде ұзақ уақыт үзілістен кейін алдымен шынығуды бастау қажет екенін есте сақтау қажет.
 
Ауамен шынықтыру жыл бойы жүргізілуі мүмкін. Балаларды ауа ваннасымен шынықтыру жазда ауа температурасы 20°С төмен емес ауа райы желсіз ауа райында басталады. Содан кейін ванналардың ұзақтығы біртіндеп артады. Баланың салқындауына, дірілдің, "қаз терінің" және көкшілдіктің пайда болуына жол бермеуге болмайды.
 
Су процедуралары-сүрту, құю, шомылу. Су емшараларын таңдауды дәрігер баланың денсаулық жағдайы туралы деректердің негізінде анықтайды.
 
Жергілікті су процедуралары-таңертең жуу, тамақ алдында қолды жуу және ұйықтар алдында аяқты жуу. Барлық осы рәсімдер режимге сәйкес жүргізіледі. Төрт жастан және одан үлкен балалар бет, мойын, кеуде, қолдарын иыққа жуады. Аяқ жуудың гигиеналық процедурасынан кейін табан мен балтырдың төменгі жартысын салқын сумен құю қажет. Бастапқы процедуралар кезінде судың температурасы-28°С, содан кейін біртіндеп 18°С дейін төмендейді.
 
Сүрту-таңғы гимнастикадан кейін жүргізіледі. Түкті қолғап немесе сүлгіні белгілі бір температурадағы сумен сулайды, мойын, қол, кеуде, іш, арқа, бөксе, жамбас, балтыр, табан сүртіп, сүртіңіз. Содан кейін барлық денені жағымды жылу сезгенге дейін сүлгімен жуады. Әрбір 2-3 күн сайын ол 1-2°С төмендейді және 18°С температураға дейін жеткізіледі. Денсаулығы әлсіз балаларға жалаңаштау мен сүрту жоғарыда көрсетілген ретпен бөліктер бойынша жүргізіледі. Жалпы құю 1-2,5 ай сүрту арқылы, олардың ағзаға жағымды әсер етуінің айқын белгілері кезінде жүргізіледі. Жалпы құймалар мен себезгілерде судың бастапқы температурасы 34-33°С орнатылған, әрбір 2-3 күн сайын ол 1-2°С төмендейді және қыста 26°С дейін және жазда 24°С дейін жеткізіледі.
 
Суға шомылу-өте қатты тітіркендіргіш және салқындатқыш процедура, сондықтан әрбір бала дәрігердің рұқсатымен шомылуға жіберіледі.
 
Суға шомылу әдетте күн ваннасынан кейін жүргізіледі және судың температурасы 22-24°С — ден төмен емес болғанда басталады. Суға түсу уақыты су мен ауа температурасына, ең бастысы — баланың денсаулық жағдайына және оның реакциясына қатаң тәуелді болады. 'Балалардың су айдынында ұзақ болуына жол бермеуге болмайды. Ашытқы, еріннің сіңірілуі, "қаз тері" түрінде пайда болатын шамадан тыс суыту денсаулыққа зиян келтіреді. Мектепке дейінгі балалар үшін олардың белсенді қозғалысы кезінде шомылудың максималды ұзақтығы (жүзу, доппен ойнау және т.б.) 8-10 минутты құрайды. Суға шомылар алдында 10-15 минут тыныш отыру керек.
 
ОРЗ-ның алдын алу мен емдеудің ең қарапайым, тиімді және зиянсыз тәсілдерінің бірі-бұл ішкі органдардың қызметін маңызды реттегіштермен байланысты теріге ерекше аймақтарды уқалау.
 
Массаж мұрынның, жұтқыншақтың, көмейдің, кеңірдектің, бронхтардың және баланың басқа да органдарының шырышты қабықтарының қорғаныс қасиеттерін арттырады. Массаждың әсерінен ағза өз "дәрілік" заттарды шығара бастайды, олар жиі әлдеқайда тиімді және қауіпсіз таблеткалар.
 
Нүктелі массаж тәсілдері ересектерді меңгеруге, содан кейін балаларды үйретуге өте оңай.
 
Суық тию ауруларының алдын алу үшін нүктелі массаж
 
1 нүктесі кеңірдектің шырышты қабығымен, бронхтармен, шанышқы темірмен және сүйек миымен байланысты. Нүктесі кеудедедедеде, бұғана қосылған жерде шұңқырдан төрт саусақпен орналасқан. Бұл аймақты массаждау кезінде жөтел азаяды, қан түзілуі жақсарады.
 
2-нүкте мойынның алдыңғы бетінде, бұғана қосылған жерде шұңқыр үстінде орналасқан. Нүкте ағзаның иммундық функциясын реттейді-жұқпалы ауруларға қарсы тұру артады.
 
3 нүктесі қанның химиялық құрамын және көмейдің шырышты қабығын бақылайды. Массаж аймақтары мойынның алдыңғы бүйірінде екі жағынан, көмейдің бүйірінде, төменгі жақтың шығыңқы бұрыштарында орналасқан.
 
4 нүктесі мойынның артқы жағында, құлақ раковиналарының астында орналасады. Артындағы мойынды жоғарыдан төмен қарай массалау керек. Мойын аймағы бас, мойын, дене тамырларының қызметін реттеумен байланысты.
 
5 нүктесі ең шығыңқы 7 мойын омыртқасының аймағында орналасқан.
 
6 нүктесі мұрынның шырышты қабығы мен гаймор қуыстарының қан айналымын жақсартады. Мұрын арқылы тыныс алу еркін болады және мұрын өтеді. Нүкте мұрын қанатынан екі жағынан жоғарғы жаққа орналасқан.
 
7 нүктесі көз алмасының және мидың алдыңғы бөліктерінің қан айналымын жақсартады. Ол мұрын тамырындағы қыр үсті доғасының бастапқы нүктелерінде екі жағынан орналасқан.
 
8-нүкте құлақ раковиналарының (құлақ тесігінің алдындағы шығыңқы) маңдайшаларының алдында орналасады. Бұл саладағы Массаж есту органы мен вестибулярлық аппаратқа әсер етеді.
 
9 нүктесі қолдың саусағында, бірінші (үлкен) және екінші (көрсеткіш) саусақтардың арасындағы үшбұрышта орналасқан. Бұл нүктелерді массаждау кезінде көптеген ішкі органдардың қызметі рефлекторлы нормаланады.
 
Массаж күніне 3 рет 3 секундпен (бір жаққа тоғыз рет, тоғызға қарама — қарсы) жасау керек. Күнделікті, әсіресе суық кезеңде массаж жасаңыз 
 
 Консультация "Балалар – біздің болашағымыз."Ата-ана өз баласына үлгі бол!"»
 
Балалар-біздің өміріміздің гүлдері! Және бұл жай ғана әдемі фраза емес. Балалар-бұл біздің қоғамның ең басты қазынасы.
 
Біз оларды қалай тәрбиелейміз, қандай жақсылық, әділдік, батылдық астары оларға тек олардың болашағы ғана емес, еліміздің болашағы да байланысты. 
 
Бүкіл әлемде әрбір отбасында балалар өсіп келеді. Және олар қандай болатынына бүкіл ғаламшардың болашағы байланысты. Балалар қалалар мен зауыттар, жаңа магистральдар салып, өнім өсіріп, мәдениетті дамытатын болады. Осының бәрін бүгінгі балалар қалай жасайды - ата-аналарға, өздері тұратын отбасына, оларды қоршаған ересек адамдарға байланысты.
 
Ата-аналар ғана емес, барлық ересектер де әр балада болашақ адамды көруі керек. Ал ол үшін олар, ең алдымен, кішкентай тұлғаны құрметтеуге, оның денсаулығына, білім алуына қамқорлық жасауға, онда адалдық пен әділеттілікті жеке үлгі етуге тиіс.
 
Балалар ата-бабаларының жетістіктерін мақтан ету және олардың қателіктерін қайталамау үшін өз Отанының тарихын жақсы білуі қажет. Балалар ересектерді құрметтеп, аға буын өкілдерінің құрылғанын және құрылғанын сақтауы тиіс. Бүкіл ғаламшардың өміріндегі өз рөлін түсіне отырып, балалар жақсы оқып, өз денсаулығына үнемі қамқорлық жасап, жалпы мәдениетті арттыруы керек, себебі тек дені сау және білімді адамдар ғана өздері мен өз ұрпақтары үшін тамаша бейбіт өмір құра алады.
 
Балалар-біздің болашағымыз, мұны бәрі біледі. Өкінішке орай, олар біздің, ересектерден, немқұрайлықтан жиі зардап шегеді. Олар жиі ата-анасынан түсініспеушілік пен қолдау ала алмайды, өз отбасыларында өздерін жалғыз сезінеді