Сенім телефоны
8718(2)227407 ҚАУЫРТ ЖЕЛІ: 8718(2)227407
email: sad49@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)227407 Вахта:8718(2)227406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Әдістемелік Идеялар себеті

 

 

2015 жылдың 4 желтоқсанынан бастап әдістемелік идеялардың "себетке" қызықты, инновациялық, прогрессивті материалдарды жинау басталды.  Әдістемелік идеялардың "себетін"жинауға барлық педагогикалық қызметкерлер қатысады. Әдістемелік идеяларды жинақтау барысында педагогтар оларды шартты түрде екі топқа бөледі, нәтижесінде екі тақырыптық алаң жұмыс істейді: 1 педагогтерге арналған алаң, 1 ата-аналарға арналған алаң, онда үздік тәжірибелер, әдістемелік материалдар, мектепке дейінгі білім беру бойынша жаңалықтар ұсынылған. Әдістемелік идеялардың "себетінде" мектепке дейінгі білім беру мекемесі қызметінің әртүрлі бағыттары бойынша әдістемелік материалдар, көп функциялы құралдардың тұсаукесері, мектепке дейінгі білім берудің МЖМБС жүзеге асырудың үздік педагогикалық тәжірибесі ұсынылады. Бұл жерде біздің педагогтеріміздің авторлық әзірлемелері жинақталуы мүмкін.
 
     Әдістемелік идеялардың "себеті" материалдарына ерекше талаптар қойылады: барлық жиналған педагогикалық олжалар қызықты, өзекті, қазіргі заманғы, мазмұны бойынша әр түрлі болуы тиіс, қайталанбауы тиіс, әдістемелік сауатты, іс жүзінде қолдануға және мектепке дейінгі жастағы балалардың жасына сәйкес қолжетімді болуы тиіс.
 
"Себетке" материалдарды жинау Жиілігі айына 1 рет құрайды.
 
Әдістемелік идеялардың "себеті" әдістемелік кабинетте орналасқан.
 
Идеяларды жинау мен жинақтауды әдіскер Жанна Муктаровна Смагулова бақылайды. Әдістемелік активтің мүшелері материалдарды жинауға жәрдемдеседі.
 
 
 
 
 
 Ата-аналарға көмек
 
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДА СӨС ҚАЛЫПТАСТЫРУ 
 
Денсаулық-бұл аурулардың болмауы ғана емес, бұл тұлғаның болашақ әл-ауқатының іргетасын қалайтын, оңтайлы жұмыс қабілеттілігінің, шығармашылық қайтарымдылығының, эмоциялық тонусының жағдайы. Сондықтан мектепке дейінгі тәрбиелеудің басым бағыты бүгінгі таңда балалардың денсаулық деңгейін арттыру, олардың бойында салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, дене шынықтыру жаттығуларымен тұрақты шұғылдануға деген қажеттілігін қалыптастыру, оларда өмірдің басты құндылықтарының бірі ретінде денсаулық туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Өнер ұзақ өмір сүреді, ең алдымен, балалық шағынан өз денсаулығын сақтауға үйренеді. Бұл босқа кетеді балалық шағында қиын наверстать. Әр түрлі зерттеулер көрсеткендей, соңғы уақытта дені сау мектепке дейінгі балалардың саны 5 есе азайды және мектепке түсетін балалардың контингентінің 10% - ын ғана құрайды.
 
            Балаларда өте маңызды психо-физикалық қасиеттердің (шыдамдылық, денсаулығына зиян келтірмей күш жұмсау, өзінің эмоционалдық жағдайын қарапайым түзету, бір қызметтен екіншісіне ауысу), яғни өзін-өзі тәрбиелеумен тығыз байланысты көрсеткіштердің жоқтығын ерекше атап өткен жөн.  Осының салдарынан, сауықтыру қызметінің білім беру қызметіне интеграциялануы орын алатындай жұмысты жоспарлау өте маңызды,бұл баланың дене және психикалық денсаулығын сақтауға және нығайтуға, салауатты өмір салты әдетін қалыптастыруға ықпал етеді. 
 
        Денсаулық факторлардың тұтас кешенінің әсерінен қалыптасады (отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері, тұқым қуалайтын бейімділік, әлеуметтік жағдайлар және т.б.).
 
                    Мектепке дейінгі балалардың салауатты өмір салтын қалыптастыру жұмысының міндеттері:
 
дені сау болу - жақсы, ал ауыру - жаман, денсаулықтың кейбір белгілері, пайдалы және зиянды әдеттер туралы түсініктерді қалыптастыру;
қажетті санитарлық-гигиеналық дағдыларды үйрету;
салауатты мінез-құлық дағдыларын тәрбиелеу: қозғалуды сүю, көп көкөністер, жемістер бар; ашуланбау және алаңдамау; тілектес болу; таза ауада көбірек болу; режимді сақтау;
өз денсаулығына, жақындарының денсаулығына қамқорлық жасай білуді дамыту;
дұрыс арқа дағдысын жасау;
балалардың жалпы дене шынықтыру туралы білімін байыту.
Әрбір бала балалық шақтан денсаулық үшін қауіп факторларынан аулақ болу, дене және психикалық жағдайға зиян келтірмейтін мінез-құлық стилін таңдау маңызды екенін түсінуі тиіс. Созылмалы аурулардың даму қаупінің төмендеуіне ата-аналардың өмір сүру салтының өзгеруі де ықпал етеді (темекі шегуден және алкогольден бас тарту, дәрумендермен байытылған салауатты тағамды пайдалану, дене белсенділігін арттыру, табиғатпен қарым-қатынас жасау).
 
Ауруларды нығайту және алдын алу жөніндегі жұмыс ата-аналардың, балалардың және мектепке дейінгі мекемелер қызметкерлерінің белсенді өзара іс-қимылы кезінде ғана табысты болады.
 
СӨС келесі компоненттеріне ерекше назар аудару керек:
 
дене шынықтырумен айналысу, серуендеу;
табиғи витаминдік кешендермен, қоспалармен байытылған тиімді теңгерімді тамақтану, жеке гигиена ережелерін сақтау; шынығу, толыққанды ұйқы үшін жағдай жасау;
МДҰ-ға бейімделу кезеңін, қысқартылған күн есебінен Жомарт режимді ұйымдастыру, белсенді ойындар түрінде ашық ауада болу уақытын ұлғайту, жалпы бекітетін құралдарды пайдалану;
профилактиканың медикаментозды емес әдістерін пайдалану (тәрбиелеу және оқыту, тамақтану, дене тәрбиесі жағдайларын оңтайландыру, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру, фито - және аэро-терапияны қолдану және т. б.);
жіті аурушаңдықтың маусымдық өсуі кезеңіндегі профилактикалық іс-шаралар (үй-жайларды күніне бір рет кварцтау, дезинфекциялау құралдарын қолдана отырып, күнделікті ылғалды жинау, жеке профилактика);
көшеде барынша болатын және табиғи денсаулық көздерін пайдаланатын жазғы сауықтыру демалысын ұйымдастыру (ашық су айдындары, оңтайлы қозғалыс режимінде жеңілдетілген киімдегі циклдық жаттығулар және т. б.));
қалыптастыру ұғымдар "не вреди өзіне өзі"
Тәрбие-білім беру және сауықтыру жұмыстарын дұрыс ұйымдастыру сабақтың жас тәртібін қатаң сақтауды, балалардың жұмыс қабілеттілігінің динамикасын ескере отырып, сабақ салуды, көрнекі құралдарды тиімді пайдалануды, білім беру мекемелерінің үй - жайларына қойылатын гигиеналық және санитарлық талаптарды міндетті түрде орындауды (режимдер-Жарық, дыбыс және ауа, түсті безендіру) көздейді.
 
     Баланың өсуіне, дамуына және денсаулық жағдайына әсер ететін көптеген факторлардың ішінде қозғалысқа негізгі рөл емес. Қозғалу дағдыларын дамыту, ақпаратты меңгеру табыстылығы, есте сақтау, қабылдау, эмоциялар және ойлау дене белсенділігі дәрежесіне байланысты. Балаларға қатысты француз дәрігері Ж. Тисоның 200 жыл бұрын айтқан сөздері ерекше анық естіледі:"қозғалыс өзінің іс-әрекеті бойынша кез келген құралды ауыстыра алады, бірақ әлемнің барлық емдеу құралдары қозғалыс әрекеттерін алмастыра алмайды".
 
Балалардың қимыл - қозғалыс белсенділігін (иә) ұйымдастыру кезінде, дене тәрбиесі бойынша сабақтарды қоса алғанда, циклдік, ең алдымен жаттығу және жалпы төзімділікті-неғұрлым құнды сауықтыру сапасын жетілдіру үшін жаттығудың барлық түрлерінде жүгіру жаттығулары басым болуы тиіс. Балалардың сауығуына күн бойы үй-жайда және серуендеуде ұйымдастырылған қозғалмалы ойындар ықпал етеді. Балалар музыкалық сүйемелдеумен жаттығуларды орындауға қызығушылық танытады. 
 
Күн тәртібінде әр түрлі қарқындылықтағы физикалық жүктемелерді пайдалану ұсынылады. Үлкен қарқындылық жүктемелері балалардың қозғалыс қызметінің барлық уақытының 10-15% - ын алуы тиіс. Барлық дене жаттығулары негізінен орташа қарқындылық режимінде өткізіледі. Күннің бірінші жартысында қозғалмалы ойындар, спорттық ойындар элементтері, жаяу серуендеу, экскурсиялар кеңінен қолдану ұсынылады.
 
        Үлкен балаларға аптасына 1-2 рет ұзақтығы 30-40 минуттан аспайтын маршрут бойынша серуендеу және экскурсиялар ұсынылады. 4-5 жастағы балалар үшін жол ұзындығы - 1,5 км артық емес; 6-7 жастағы балалар үшін - бір ұшында 1,5-2 км артық емес. Әрбір 10-15 минуттан кейін жол ұзақтығы 5 минут демалуға арналған аялдамалар, ал соңғы пунктте 20-30 минутқа жалғау керек.
 
Салауатты өмір салтының келесі факторы-шынығу. "Күн, ауа және су - біздің ең жақсы достарымыз"деген сөз барлығына белгілі. Шын мәнінде, табиғаттың осы табиғи күштерін пайдалану, ақылға қонымды, ұтымды пайдалану адам шынығып, сыртқы ортаның қолайсыз факторларына - салқындау мен қызып кетуіне әкеп соқтырады. Шынығу-адам денсаулығын нығайтудың тиімді құралы. Тиімді шынықтыру жүйесін іске асыру принциптері контрасты ауа және су ванналарын және контрасты душты пайдалануға әкеледі. Дәл осы әдістер ерте жастан бастап өмір бойы физикалық термореттеу жүйесін дамытуға және жетілдіруге ықпал етеді.
 
Ауа-ең қол жетімді шынықтыру факторы. Ашық ауада шынығуға және циклдық жаттығуларға, жалаң аяқ киімге, балалардың температуралық режиміне сәйкес келетін киімге ықпал етеді. Ашық ауада жүрген және қандай да бір уақытта қозғалмайтын бала ашулықты сезінетіндей киінуі тиіс. Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған үй-жайлардағы ауа температурасы-18-20°С.
 
Таза шөп жабыны немесе тегіс топырақ болса, балалар ауа ванналарын қабылдай алады және қозғалмалы ойындар жалаң күйде ойнай алады, бұл тек айтарлықтай шынықтыратын әсер ғана емес, сонымен қатар жалпақ табанның алдын алу болып табылады.
 
Балалардың белсенді қимыл-қозғалыс қызметіне күніне кемінде 3,5-4 сағат берілуі тиіс.
 
 Дене шынықтыру-сауықтыру қызметі:
 
таңғы гимнастика (күн сайын);
дене шынықтыру сабақтары (аптасына 3 рет);
музыкалық-ырғақтық сабақтар (аптасына 2 рет);
жылжымалы ойындар қосылған серуен;
саусақ гимнастикасы (күн сайын режим кезінде);
көру, тыныс алу, түзету гимнастикасы;
күндізгі ұйқыдан кейінгі сауықтыру гимнастикасы (күн сайын);
дене шынықтыру және үзіліс (аз қозғалатын сабақтарда, күн сайын);
эмоционалдық разрядтау, релаксация;
массаж кілемшелерімен, құммен, малтатаспен жүру (бос жүру);
спорттық қосымша қызметтер, ойын-сауық, (айына 1 рет)