Сенім телефоны
8 (7182)650607
Мекенжайы: Павлодар қ., Майра көшесі, 41/1 үй 8(7182)655540-басшы 8(7182)650609-хатшы 8(7182)650611-есепші 8(7182)526096-вахта
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі, жұма күндері, сағ.16.00-18.00
Бір жылда0
Бір айда0
Бір аптада0
Кеше0
Логопед: Сафура Ермекқызы Оспантаева

Сабақтың тақырыбы: Логикалық тапсырмалар арқылы Р дыбысын айтуға үйрету.

Түзету мақсаты: Р дыбысын шығару және қою.

Түзету міндеттері:

1.Р дыбысын шығару және қою,дыбыстық анализ жасауға үйрету, грамматикалық ұғымды қалыптастыру;

2.Ойлау,көру,есту, логикалық қабілеттерін және саусақ қол моторикасын дамыту;

3.Адамгершілік, жауапкершілік, қарым-қатынастыққа тәрбиелеу.

Керекті құралдар: «көпір» суреттері, заттық суреттер, күшік ,трактор,жолбарыс,маймыл, қасқыр   ойыншықтары, артикуляциялық жаттығулардың суреттері,дәптер,  түрлі-түсті қарындаштар.

 

Ұйымдастыру

кезендері

Логопедтің

іс-әрекеттері

Баланың

іс-әрекеттері

1

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

3

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

6

 

 

 

7

 

 

 

8

 

 

 

9

 

 

 

10

 

 

 

 

 

11

Мен бүгін сендерді күшікпен таныстырғым келеді.Ол жаңа-жаңа Р дыбысын айтуға үйреніп келеді. Сендер оған көмектесуге дайынсыңдар ма?

Ең алдымен тілімізді жаттықтырып алайық.

Мақсаты: Артикуляциялық аппаратты дамыту.

 

 

 

«Парус» жаттығу, Мақсаты: Тыныс алуды жаттықтыру.

Күшікпен бірге серуенге барасыңдар  ма?

Ойын: «Трактор»Мақсаты: Р дыбысын шығару.

 

Тапсырма: «Көпір».Мақсаты: Логикалық қабілеттерін дамыту.

 

Ойын: «4-ші артық» Мақсат: балалардың ойлау қабілетін дамыту.

 

Ойын: «Зообақ».Мақсаты: Логикалық ,есту қабілеттерін дамыту.

 

Ойын: «Ненің құйрығы?» Мақсат: ойлау қабілетті дамыту.

 

Маймыл күшіктің құйрығын тартқан кезде, күшік не істеді?Балалар серуеннен оралды.

 «Күшіктің суреті» дәптермен жұмыс.Мақсаты: Балалардың ұсақ қол моторикасын дамыту.

 

Қортынды: Бүгін қандай дыбысты айтуға үйрендіңдер? Қайда серуенге бардыңдар?

 Иә, күшікке көмектесеміз.

 

 

 

 

 

Балалар «Саңырауқұлақ», «Тоқылдақ», «Тісті тазала», «Түтікше», «Бегемот» жаттығуларын айна алдында жасайды.

 Иә, барамын.

 

 

 

 

Р-Р-Р  дыбысын мақталы таяқша көмегімен шығару.

 

Мысалы: дәптер –тіктөртбұрышты пішінмен салыстыруға болады; т.б.

Мысалы: 4-ші зат  жолбарыс артық, өйткені ол жануар емес , ол аң.

Р-Р-Р дыбысын механикалық құрал көмегімен  шығару.

 

Қасқырдың, маймылдың құйрығы деп жауап береді.

 

Күшік ыР-Р деп ырылдады деп жауап беру керек.

 

Балалар трафаретпен күшіктің суретін  салып, оны бояйды.

 

 

 

Күшікке ЫР-Р-Р дыбысын айтуға көмектестік.