Тақырыбы: Сөздегі "Ш" дыбысын бекіту. Көлік. Мақсаты: Сөздіктің белсенділігін және сылбырлығын дамыту және анықтау, артикуляциялық қозғалыстарды, сөйлеу моторикасын, байланыстырып сөйлеуде "ш" дыбысын айтуды бекіту, сөйлеуде қолдана білуді тәрбиелеу. Құралдар: айна, лото, заттар салынған суреттер, мақта, карточкалар. Сабақ барысы: Дем алу жаттығуы "Аяз" 3 рет. Артикуляциялық жаттығу: "Ш" дыбысын қоюға арналған жаттығулар жиынтығы. дыбысты қою/автоматизациялау: "Логопедия - оқушы" жинағынан алынған тапсырмалар. "Ш" дыбысын бекіту, 175 – 174 беттер. Лексикалық тақырып: 1 тапсырма: Дидактикалық ойын "Әртүрлі көлік түрлерін қайта санау" • реттік сан есімдер: бірінші автобус, екінші автобус, …, бесінші автобус.
• сандық сан есімдер: бір ұшақ, екі ұшақ, …, бес ұшақ.
2 тапсырма. Дидактикалық ойын «Белгілерді теріп ал»
Машина (қандай?) - …, автобус (қандай?) - …, ұшақ (қандай?) - …, қайық (қандай?) - …
3 тапсырма. заттарға әрекеттерді таңдау
Поезд (не істейді?) - …, ұшақ (не істейді?) - …, пароход (не істейді?) -
4тапсырма. Дидактикалық ойын «Кім нені басқарады?»
Ұшақты ұшқыш басқарады, машинаны - … (поезды, кемені, ракетаны, қайықты және т.б.)
5 тапсырма. «Сөйлемді жалғастыр»
Қалада автобуспен, трамваймен, …жүруге болады.
Қалада трамвайлар, …көп
6 тапсырма. Ненің ұша алатынын, ненің жүре алатынын анықта: …
жүзеді - …
7 тапсырма. Машинаның доңғалағы нешеу? Төбесі? Фаралары? Рөлі?
8 тапсырма. Қандай да бір көлік түрі туралы жұмбақ құрастыру (таңдауы бойынша).
9 тапсырма. Сөйлемді аяқта:
Машинист – ол ..., реттеуші – ол …
Жүргізуші – ол … ұшқыш - ол …
Жаяу жүргінші – ол … жолаушы – ол …
Кондуктор – ол … капитан – ол …