«Идеядан тәжірибеге: мектепте сабақты енгізу» жобасы аясында 2 «Г» сыныбында зерттеу сабағы өткізілді. Бұл сабақта бастауыш сынып мұғалімдері қатысқан 9-фокус-топтың бірлескен жұмысы байқалды. «Диалогтік оқыту және деректерді “Мазмұнды суретке” тіркеу» әдісін қолдану барлық қатысушылар үшін өте нәтижелі әрі пайдалы болды.
Сабақ барысында оқу үдерісін ұйымдастырудың түрлі тәсілдері талқыланып, зерттелді, сондай-ақ аталған әдістің оқыту сапасын арттыруға қалай ықпал ететіні тікелей тәжірибе арқылы бақыланды. «Диалогтік оқыту және деректерді “Мазмұнды суретке” тіркеу» әдісі идеялармен және педагогикалық тәжірибелермен алмасуға тиімді алаң болды.
Әрбір мұғалім әдебиеттік оқу сабағында оқушылардың өзара әрекеттесуін «Мазмұнды суретке» тіркеу арқылы диалогтік оқытудың бірлік пен ынтымақтастық құндылықтарын дамытуға ықпал ететінін байқады. Бақылаудан кейін өткен талқылау барлық қатысушыларға әдістің күшті және әлсіз жақтарын анықтауға, сондай-ақ сыныпта жұмыс істеуге арналған жаңа идеялар алуға мүмкіндік берді.
