«Павлодар қаласының № 13 жалпы орта білім беру мектебі» ММ
Павлодар қ., Ломов көш., 45/1
34-09-95, 34-09-89, 34-09-92
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Бір жылда2876161
Бір айда239972
Бір аптада35601
Кеше3089
Тәулік2806
Жайдарлы Жаз - 2017

"Радуга" мектеп жаныдағы сауықтыру орталығы

Түсіндірме жазба

Біздің еліміздегі балалардың денсаулығының нашарлауы оқу жүктемесінің көбеюіжағымсыз психологиялық әрекеті,балалар қылмысының өсуі және жағымсыз көрсеткіштер балалардың сауықтыруын  қажет етеді.

Жаз - бұл каникул,демалыс,қызметтіліктің ауысуы,жаңа ұжым, табиғат айналымы. Жазғы уақыт  сауығуға,баланың қоршаған ортамен  өзара қатынасын  дамытуға мүмкіндік береді.

Жазғы каникулда  балалардың  жазғы демалысын ұйымдастыруда аз құмарлы түрлерді қолданған маңызды. Оларды оқушыларды ұйымдастырылған досугпен максималды  қамтуға мүмкіндік береді. Мектепте – бұл сауықтыру лагері, ол өзінде ойынды, танымал, коммуникативті және  қызметтіліктің басқа түрлерін қосады.

Осы бағдарламаның,каникулда демалысты, сауықтыру және балалар қзметтілігін ұйымдастыру өңдемесі келесімен шақырылады:

-Қала жағдайында оқушылардың демалысын ұйымдастыруға ата-аналармен балалардың  сұрауының жоғарлауымен;

-Жоспарлаудың пайда болған жүйесін  реттеудің қажеттілігі.

№13 ЖОМ ММ базасында балалардың  күндізгі болуымен жазғы  сауықтыру  лагері жұмысының бағдарламасы «География детства»  жазғы демалыс мектеп комплексінің және мектептің  тәрбиелеу жүйесі бағдарламасының  құрастырушы бөлігі болып саналады. Мектептің тәрбиелеу жүйесі өз типі бойынша  гуманистік болып саналады.

Гуманистік  тәрбиелеудің  басты құндылықтары болып саналады:-Адам,Отбасы,Атамекен, Жер, Әлем,Білім.

Алдағы жұмыс үшін  біз бастауыш оқушылардың  мәдениетін,өсіп келе жаткқан ұрпақтың азаматтық позициясын қалыптастыру бойынша  бағытты таңдадық.Бастауыш жаста адамгершілік фундаменті қаланады,ал фундамент  құйғаннан кейін  өмірге мәдени қатынасқа сенеміз.

Балалардың күндіз болуымен «Радуга» жазғы сауықтыру лагері -  бұл  баланың шығармашылық тұлға, өз Отанының азаматы мен патриотын, оның  рухани және  физикалық  өздігінен  дамуын  дамытатын  педагогикалық жүйе.

Бағдарламаны іске асыру  негізіне  әртүрлі бағыттар мен қызметтер  түрлерін қалау.

 

Қызмет  бағыттары  кемпірқосақтың  жеті түрімен  белгіленген, оның әр түрлі анықталған  қызмет түріне сәйкес келеді:

*    Қызыл           – Азаматты-патриоттық қызмет;

*    Қызғылт сары    – Көркем-шығармашылық қызметтілік;

*    Сары                  – Танымал– білім қызметтілігі;

*    Жасыл                – Экологиялық және еңбек қызметтілігі;

*    Көгілдір            – Адамгершілік-эстетикалық қызметтілік;

*    Көк                     – Спортты-сауықтыру қызметтілігі;

*    Күлгін             – Мәдени-досугты қызметтілік ;

Осы бағдарламаның өзектілігі қоғамға,табиғатқа, өзіне, өз Отаны үшін  абыройына тәрбиелеуге адамгершілік қатынасқа назарды   жоғарлатудың қажеттілігімен түсіндіріледі.

Балалардың  жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып біз  бағдарламаны іске асырудың тиімді түрін  таңдадық: «География детства» ойын-экспедициясы.