Сенім телефоны
8718(2)227407 ҚАУЫРТ ЖЕЛІ: 8718(2)227407
email: sad49@goo.edu.kz
Мекенжайы: Павлодар қаласы, көшесі: Вс.Иванова 49
Басшы:8718(2)227407 Вахта:8718(2)227406
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сейсенбі -15.00-18.00 Бейсенбі -9.00-11.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Все
Березовская Наталья Олегқызы
Березовская  Наталья  Олегқызы

Білімі:   жоғары, ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: педагогика

Осы  лауазымдағы:    жұмыс  өтілі: 4 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   4 жыл

Біліктілік  санаты

 

 

Ибраева Мария Анатолийқызы
Ибраева  Мария  Анатолийқызы

Білімі:   жоғары,ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: педагогика  және  психология

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 12 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:  3 жыл

Біліктілік  санаты : жоғары 

Хомякова Ирина Федоровна
Хомякова Ирина Федоровна

Білімі:   арнаулы-орта, Зангиатин аудандық әлеуметтік-экономикалық колледжі

Диплом  бойынша  мамандығы: Мектепке  дейінгі  оқыту  мен  тәрбиелеу

 

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі:

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   1жыл ға дейін 

Біліктілік  санаты : Педагог

Эннс Снежанна Александровна
Эннс Снежанна Александровна

Білімі:   арнаулы-орта,Б.Ахметов  атындағы педагогикалық  колледжі.

Диплом  бойынша  мамандығы: Мектепке  дейінгі  оқыту  мен  тәрбиелеу

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 6 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   1жылға  дейін

Біліктілік  санаты : Педагог-модератор

Колос Любовь Ивановна
Колос Любовь Ивановна

Білімі:   арнаулы-орта, ПМПК

Диплом  бойынша  мамандығы: Мектепке  дейінгі  оқыту  мен  тәрбиелеу

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 6 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   1жыл

Біліктілік  санаты : Педагог-модератор

Карпенко Людмила Викторқызы
Карпенко Людмила Викторқызы

Білімі:   жоғары, ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: дефектология

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 1 жылға  дейін

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   1 жылға  дейін

Біліктілік  санаты :Санатсыз

Әбілова Нұргүл Ғомарқызы
Әбілова  Нұргүл  Ғомарқызы

Білімі:  жоғары

Диплом  бойынша  мамандығы: бастауыш білім беру

Осы лауазымдағы өтілі: 11 жыл

Осы мекемедегі еңбек өтілі:: 7 жыл

Біліктілік санаты: педагог эксперт

Сибағатуллина Алмагүл Сайлауқызы
Сибағатуллина  Алмагүл  Сайлауқызы

Білімі:   жоғары, ИнЕУ – 2007 ж.

Диплом  бойынша  мамандығы: педагогика

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 11 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі: 3 жыл

Біліктілік  санаты : жоғары

Мартын Надежда Александрқызы
Мартын Надежда Александрқызы

Білімі: жоғары, ПМПИ

Диплом  бойынша мамандық : мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Осы  лауазымдағы өтілі: 12 жыл

Осы  мекемедегі еңбек  өтілі:  3 жыл

Біліктілік  санаты : Педагог - зерттеуші

Майра Қайырбайқызы Смайлова
 Майра Қайырбайқызы  Смайлова

Білімі: жоғары

Диплом  бойынша мамандық : мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбие

Осы  лауазымдағы өтілі: 25 жыл

Осы  мекемедегі еңбек  өтілі:  1 жыл

Біліктілік  санаты : жоғары

Березовская Наталья Олегқызы
Березовская  Наталья  Олегқызы

Білімі:   жоғары, ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: психолог

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 6 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   2 жыл

Біліктілік  санаты :Бірінші

Құнанбаева Әсемгүл Нұржанқызы
Құнанбаева Әсемгүл  Нұржанқызы

Білімі: Орта-арнаулы

Диплом  бойынша мамандық : қазақ  тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі

Осы  лауазымдағы өтілі: 6 жыл

Осы  мекемедегі еңбек  өтілі:  4 жыл

Біліктілік  санаты : Бірінші

Өзін-өзі  жетілдіру  тақырыбы:   ""

Литвиненко Юлия Анатолийқызы
Литвиненко  Юлия  Анатолийқызы

Білімі:  жоғары,  ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: бастауыш сынып мұғалімі

Осы лауазымдағы өтілі: 7 жыл

Осы мекемедегі еңбек өтілі: 2 жыл

Біліктілік санаты: санаты жоқ

Сатыбалдинова Шолпан Сағындыковнаға
Сатыбалдинова Шолпан Сағындыковнаға

Білімі: жоғары, ПУ

Диплом  бойынша мамандық : мектепке дейінгі мекемелердегі тәрбие

Осы  лауазымдағы өтілі: 17 жыл

Осы  мекемедегі еңбек  өтілі:  1 жыл

Біліктілік  санаты : бірінші

Карпенко Людмила Викторовна
Карпенко Людмила Викторовна

Білімі:  жоғары,  ПМПУ

Диплом  бойынша  мамандығы: мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Осы лауазымдағы өтілі: 15 жыл

Осы мекемедегі еңбек өтілі: бір жыл

Біліктілік санаты: Педагог - эксперт

Құрбанова Фирюза Ралифқызы
Құрбанова  Фирюза  Ралифқызы

Білімі:   жоғары, ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: Бастауыш білім беру  педагогикасы  мен  методикасы

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 7 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   1 жылға  дейін

Біліктілік  санаты :Санатсыз

Берг Валентина Ивановна
Берг Валентина Ивановна

Білімі:   арнаулы-орта, Алтай елінің Славгород педагогикалық колледжі

Диплом  бойынша  мамандығы: Бастауыш  сынып мұғалімі

Осы  лауазымдағы    жұмыс  өтілі: 14 жыл

Осы  мекемедегі  еңбек  өтілі:   1жыл 

Біліктілік  санаты : Бірінші (1) 

Майра Саттарқызы Қасымова
Майра Саттарқызы  Қасымова

Білімі: Жоғары

Диплом  бойынша мамандық :  бастауыш  сынып   пәнінің мұғалімі

Осы  лауазымдағы өтілі: 15 жыл

Осы  мекемедегі еңбек  өтілі:  1 жылға  дейін

Біліктілік  санаты : бірінші

Дворцевая Оксана Григорийқызы
Дворцевая  Оксана  Григорийқызы

Білімі:  жоғары,  ПМПИ

Диплом  бойынша  мамандығы: Музыка пәнінің мұғалімі

Осы лауазымдағы өтілі: 19 жыл

Осы мекемедегі еңбек өтілі: 7 жыл

Біліктілік санаты: педагог - эерттеуші

Смағұлова Жанна Мұқтарқызы
Смағұлова  Жанна Мұқтарқызы

Білімі: жоғары, ИнЕУ

Диплом бойынша мамандығы: Педагогика және психология

Осы лауазымдағы өтілі: 19 жыл

Осы мекемедегі еңбек өтілі:: 7 жыл

Біліктілік санаты:Педагог - зерттеуші

Өзін-өзі жетілдіру  тақырыбы:" 

Әдіскер сөзі әдістеме маманы С. И. Ожегованы білдіреді. Ал әдістеме өз кезегінде – бірдеңені оқыту, бірдеңені практикалық орындау әдістерінің жиынтығы. Әлбетте, ол қандай да бір процесті практикалық орындауды үйретуі немесе көрсетуі тиіс.

 
 Аға тәрбиешінің лауазымы ХХ ғасырдың 60 –шы жылдарынан бастап біртіндеп қалыптасты. Бастапқыда бұл бала жасындағы балаларға қызмет көрсету үшін "педагог" лауазымы болды. Содан кейін "тәрбиеші – әдіскер" лауазымы, кейіннен "аға тәрбиеші"лауазымы енгізілді. Бірақ лауазым атауына қарамастан аға тәрбиешіге әрқашан жоғары талаптар қойылды. Мектепке дейінгі мекеме меңгерушісі лауазымына орта арнаулы білімі бар адамдар, ал аға тәрбиеші немесе тәрбиеші – әдіскер лауазымына әрқашан жоғары педагогикалық білімі бар адамдар қабылданған кезең болды.
 
 Бұл маманның балабақша жұмысының ең басты бөлігі-педагогикалық процесс үшін функционалдық жауапкершілігімен түсіндіріледі. Аға тәрбиеші педагогикада, психологияда, балалармен жұмыс істеу әдістерінде кәсіби құзыреттілігінен барлық ұжымның жұмыс сапасы тәуелді болады. 
 
 Балаларды тәрбиелеу және дамыту-өте жауапты іс. Бұл мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеуде екі есе жауапты.
 
 Педагог мамандығын дәрігер кәсібімен салыстырамыз. Дәрігер өз пациентін, атап айтқанда баланы қарап, оған диагноз қойғанда қателесуге құқылы ма? Әрине, мұндай құқығы жоқ, бұл күн сияқты анық! Сондай-ақ педагог та, егер ол баланы алдын ала жақсы оқымаса, өзінің тәрбиелеу және дамыту әдістері мен құралдарын таңдауға құқығы жоқ.
 
 Мектепке дейінгі мекеме жұмысының негізгі бағыттарының бірі тәрбиелеу – білім беру үдерісін ұйымдастыру, балабақша педагогтарының кәсіби құзыреттілігін арттыру болып табылады. Осы бағыттың жетекшісі аға тәрбиеші болып табылады. Біздің мектепке дейінгі мекемеде кадрлардың кәсіби өсуі мәселесі бойынша жұмыс ерекше орын алады. Педагогты кәсіби жетілдіру міндеті-олардың құндылықтық бағдарларын, кәсіби қажеттіліктерін, сондай-ақ педагог мамандығы үшін аса маңызды кәсіби білімді, іскерлікті және жеке қасиеттерін дамыту.
 
 Менің аға тәрбиеші, жақында ғана мәселе шеберлігін арттыруға, әр педагогтың ерекше назар қоямын, өйткені біздің уақытта ата-ананың талаптары жұмысына педагог мектепке дейінгі мекемеде неғұрлым жоғары. Ата-аналар балаларын тәрбиелеумен өз ісінің кәсіби шеберлері айналысқысы келеді. Ал ол үшін үнемі өзінің білімі мен іскерлігін арттыру қажет. Біздің мектепке дейінгі мекемемізде педагогтардың кәсіби шеберлігін арттырудың келесі түрлерін қолданамыз::
 
- біріншіден, бұл барлық танымал біліктілікті арттыру курстары, педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша дәстүрлі және міндетті жұмыс түрлерінің бірі.
 
- екіншісі, бұл түрлі байқау – конкурстар. Оларды біз жылдық жоспарға сәйкес жоспарлап отырмыз. Педагогтердің шығармашылық тобы конкурсты бағалау критерийлерін әзірлейді. Байқау-конкурстарға қатысуға ата-аналарды тартамыз, бұл балаларды да, ересектерді де қуантады.
 
- үшіншіден, бұл педагогтардың шығармашылық тобын құру. Біз оларды білім беру процесінде туындаған проблемаларды шешу үшін жасаймыз. Мұндай топқа ең тәжірибелі педагогтар мен педагог – тәлімгерлер кіреді.
 
 Әдістемелік жұмыс аясында МдҰ-ның барлық педагогтарының өздігінен білім алуы нақты жолға қойылу керектігін атап өткім келеді. Тәрбиешілер өздері өндірген білім олармен белсенді жұмыс түрлерін ұйымдастыру үшін жақсы негіз болып табылады. Өз білімін жетілдіру аға тәрбиешінің қызмет бағыттарының бірі.
 
 Аға тәрбиешінің негізгі жұмысы-педагогикалық кадрлармен жұмыс. Аға тәрбиеші педагогтарды өзін-өзі жетілдіруге ынталандыра отырып, ұжым мүшелерінің кәсіби өсуіне ықпал етеді және оларға педагогикалық еңбектің жоғары сатысына көтерілуге көмектеседі.
 
Инновациялық қызмет Заманауи мектепке дейінгі мекеме қызметінің ажырамас бөлігі болып табылады. Аға тәрбиеші мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі барлық инновациялар туралы кеңінен хабардар болуы тиіс. Аға тәрбиешінің талдау қызметінің маңыздылығын атап өткім келеді, ол талдаушы және сарапшы ретінде басылады, шығарылады. Қазір әдебиет көп, ал әдістемелік әдебиетті негізінен аға тәрбиеші сатып алады. ол дүкенде жұмыс істеу үшін қолайлы ма екенін түсінуі керек. бұл ретте әдебиетті бағалау ғана емес, сонымен қатар оны өзінің мектепке дейінгі мекемесінің мақсаттарына, тәрбиешілердің кәсіби шеберлік деңгейіне қарай таңдай білу де маңызды.
 
Аға балабақша тәрбиешісі бүгінде тиіс өзі инновациялық режимде жұмыс істеуге, білуге, қалай ұйымдастыруға инновациялық және эксперименттік жұмыстар мекемесі кез-келген деңгейде. Маңызды міндет-педагогикалық ұжымды инновациялық қызметке баптай білу.
 
 Педагогтар ұжымы әрқашанда біркелкі емес: біреуі шығармашылыққа ұмтылады және домалаған бойынша жұмыс істегісі келмейді, барлық уақытта бірдеңе ойлап табады, айтады; басқалары-өз жұмысын адал орындайды, бірақ ерекше бастамалар көрсетпейді, және үшіншісі бұл қабілеттері жоқ. осыны ескере отырып, аға тәрбиеші Үздік педагогикалық тәжірибені құру, енгізу және тарату жөніндегі қызметті қамтитын МДҰ-дағы әдістемелік жұмысты жобалауы қажет. өзінің педагогикалық ұжымын, әрқайсысының күшті және әлсіз жақтарын білу маңызды. 
 
 Аға тәрбиеші аудандағы, қаладағы, елдегі педагогикалық тәжірибенің палитрасын білуі тиіс. Біреудің тәжірибесін енгізе отырып, бірде – бір тәжірибе бірдей нәтиже бермейтінін есте сақтау маңызды, өйткені әр түрлі мектепке дейінгі мекемелерде әр түрлі жағдайлар, ұжым, әр түрлі балалар, демек, осы инновацияның негізінде жаңа нәрсе пайда болады. Бұл шексіз жетілдіру процесі.
 
 Өмір алға жылжып келеді, яғни жаңа білімге бару қажет. Сұрақ: қандай болуы тиіс әдістемелік жұмыс жаңа. 
 
 Егер сен аға тәрбиешің лауазымы бойынша ғана болса-мұндай қызметтің нәтижесі аз болады. Ал егер бұл шақыру болса, онда нәтиже басқа болады. Аға тәрбиеші-идеялар генераторы, тікелей қатысушы, теоретик, педагогикалық процесті, құбылыстарды талдауға және жұмыс сапасын арттыру үшін маңызды қорытынды жасауға қабілетті. Әдіскердің кәсібилігі - "бәрін білетін, бәрін білетін" бейнесін сақтауда емес, тиімді көмек көрсете білуде.
 
 Аға тәрбиешінің іргелі кәсіби білімі, біліктілігі, кең ой-өрісі және жалпы мәдени эрудициясы болуы қажет.
 
 Аға тәрбиешінің міндетті түрде тиісті психофизикалық қасиеттері болуы тиіс: жақсы ұйымдастырушылық дағдылары, көшбасшы болу қабілеті, практиктерді қызықтыра білу және біріктіре білу, көпшілік алдында сөйлей білу.
 
 Аға тәрбиешінің еңбектерінде ең бастысы-кәсіби білім беру ғана емес, сонымен қатар үнемі өз бетімен білім алу ниетін жеткізу. Қазіргі уақытта әдіскер жаңа ақпараттық технологияларды меңгеруі тиіс. Бұл не болды? Барлық құжаттарды заманауи өңдеу, барлық құжат айналымы жедел ресімдеуді талап етеді. Бүгінгі күні ақпаратты жинау, оны жүйелеу, салыстыру, жинақтау, мәселелерді бөліп алу ғана емес, сонымен қатар нәтижелерді сауатты ресімдеу да маңызды. Мектепке дейінгі мекемелердің немесе педагогтардың түрлі конкурстарға қатысуы мультимедиялық презентацияларды ресімдеуді көздейді.
 
 Әдістемелік жұмыс маған оркестр ретінде ұсынылады, онда дирижер барлық аспаптардың дыбыстарын қатты ұстап, жасанды бағыттайды, дыбыстардың үйлесімді үйлесімділігіне қол жеткізеді. Әдіскер-дирижер қандай болуы керек? Әрине, педагогикалық ғылымның жаңалықтарын, озық педагогикалық тәжірибені білетін, педагогикалық оркестрде бас скрипка ойнайтын шығармашылық.
 
Өз ісінің шебері болу маңызды. Ал педагогикалық еңбек шебері болу дегеніміз не?
 
Педагогикалық еңбек шебері болу-яғни педагогикалық үдерісте мүмкін болатын қиындықтарды болжай білу және оларды дер кезінде ескерте білу, қиын педагогикалық жағдайларды тез арада және дұрыс шеше білу, педагогикалық бейімділікке ие болу, педагогикалық процесті мәжбүрлемей, оңай басқара білу, қарапайым, қарапайым, бірақ қажетті адам болу.
 
Педагогикалық еңбек шебері-кең ой-өрісі кең, нәзік, мейірімді, принципті адам. Өз тәжірибесінде балалармен, ата-аналармен, әріптестерімен қарым-қатынастың жаңа формалары мен тәсілдерін белсенді қолданады.
 
Менің миссиям-педагогтарға өзін-өзі ашуға көмектесу. Өз таланттарын, шығармашылығын, шеберлігін көрсету мүмкіндігі. Менің әрбір ұстазым педагогикалық еңбек шебері болу үшін.
 
Педагогикалық еңбек шебері болу үшін не қажет? Әрине, білім, бірақ міндетті түрде-мейірімді жан, жүрек, балаларға, өз мамандығына деген махаббат.
 
 
 
Менің кәсіби қызметте басшылыққа алатын өмірлік ұстанымымымым:
 
ØНе бірдеңені білмеу Ақтал, мұны білу үшін жаса;
 
Øкөмек сұраса, көмектесіңіз;
 
Ønik уақыт өз сезімдерін жасырмай, бірақ оларды бақылай біл;
 
Ø басқа адамның таңдауы мен пікірін құрметтеңіз;
 
ØУмей естуге, боласың естідім.
 
 
 
 Біз өзімізге мақтан тұтатын ұстазымыз бекер емес екенін дәлелдеп көрейік!
 
Қиын ба? Бұл оңай болады деп кім айтты? Ал қалай басқаша?
 
 
 
 Жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе, ол қазіргі аға тәрбиеші қандай?
 
Қазіргі аға тәрбиеші – бұл әдіскер-технолог; әдіскер-педагог; зерттеуші – әдіскер; сарапшы – әдіскер; талдаушы – әдіскер; басқарушы-әдіскер. Ең бастысы-өз мамандығы мен балаларын сүйетін.
 
 
 
 Бір дана адам маған: "қателесуден қорықпа, әрекетсіздіктен қорықпа"деді. Бұл сөздер өмірде және кәсіби қызметте жолсілдік жолсілтеме болып табылады.

бiрiншiсi алдың. 1 2 соңғысы