Телефон доверия
32-30-51
email: sad96@goo.edu.kz
Адрес: ул. Лермонтова, 97
32-33-86, 32-73-06
Вернуться на главную страницу отдела образования
График приема граждан:
часы работы: с 9.00 до 18.00, перерыв на обед: с 13.00 до 14.00 прием граждан: среда - с 16.00 до 19.00, пятница -с 8.00 до 11.00
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Манипуляциялық іс-әрекет мектеп жасына дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық және зерттеушілік әрекетін қалыптастыру мен дамытудың негізі болып табылады. Предметно-манипулятивная деятельность – основа для формирования и развития познавательно-исследова
27-01-2022 14:52
Манипуляциялық іс-әрекет мектеп жасына дейінгі кіші жастағы балалардың танымдық және зерттеушілік әрекетін қалыптастыру мен дамытудың негізі болып табылады. Предметно-манипулятивная деятельность – основа для формирования и развития познавательно-исследова

Баланың белсенді әрекеті жағдайында сенсорлық стандарттар игеріледі, заттардың түсі, пішіні, мақсаты бойынша ең қарапайым жіктелуі туындайды және қарапайым аспаптық әрекеттер сараланады - қабылдау. Кіші мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық және зерттеушілік дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін әдістер мен тәсілдер: сөздік белгілеудің міндетті сүйемелдеуімен объектілермен манипуляциялар; қоршаған дүниенің әртүрлі объектілерімен қарапайым тәжірибелер; контурлар мен тесіктердің жанасуы; белгілі бір әрекеттерді орындау кезінде баламен бірлескен іс-әрекеттер; тәжірибе барысында тәжірибелік үлгілер.

При условии  активной деятельности ребёнка осваиваются сенсорные эталоны, возникает простейшая категоризация предметов по цвету, форме, назначению, дифференцируется простые орудийные действия восприятие. Методы и приемы, способствующие формированию познавательно-исследовательских навыков   младших дошкольников: манипуляции с предметами с обязательным сопровождением словесного обозначения;   элементарные опыты с разнообразными предметами окружающего мира; осязание контуров и отверстий;  совместная с ребенком деятельность при выполнении определенных действий;   практические пробы в процессе экспериментирования.