Сенім телефоны
33-81-23
email: sosh27@goo.edu.kz
Мекенжайы: 140006 Павлодар облысы, Павлодар қ. Павлов көш, 17
қабылдау бөлмесі: 33-81-23, бухгалтерия: 33-81-46, әдістемелік кабинет: 33-81-25
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
бейсенбі сағат 14.00 - 18.00 дейін
За год
За месяц
За неделю
Вчера
Қолайсыз және әлеуметтік жағдайы төмен отбасылардағы балалармен жұмыс

Әлеуметтік қорғалмаған отбасылардың2018-2019 оқу жылына арналған жұмыс жоспары.

Жұмыстың мазмұны

Мерзімі

Жауапты

1.

«Мектепке жол» Республикалық акциясына қатысу. «Күтім» акциясы

15.08-30.09

ТЖДО, әлеуметтік мұғалім,сынып жетекші.

2.

Әлеуметтік компиляция. мектеп карталары (сынып бойынша мәліметтер жинауы.

Бір ай ішінде

 Әлеуметтік мұғалім,сынып жетекші.

3

Әлеуметтік қорғалмаған қолайсыз отбасыларды анықтау

Бір ай ішінде

 Әлеуметтік мұғалім,сынып жетекші.

4.

Оқушыларға және әлеуметтік қорғалмаған отбасыларға материалдық көмек көрсету үшін құжаттар жинағы

Өтініш ретінде

Әлеуметтік мұғалім,сынып жетекші.

5

Актілерді жасау мақсатында әлеуметтік қорғалмаған отбасылардың пәтерлеріне бару

Өтініш ретінде

Әлеуметтік мұғалім,сынып жетекші.

6.

ВШК және ОДН «тәуекел тобына» тұратыноқушылардыңқатысуынбақылау

Күн сайын

Әлеуметтік мұғалім,сынып жетекші.

7.

Қылмыстың алдын-алу жөніндегі кеңеске қатысу

Бейсенбі (айына 2 рет)

ТЖДО, әлеуметтік мұғалім,БАҚТЫ инспекторы.

8.

Шапшаңдықты анықтау үшін ықшамаудандағы рейдтер және бір айдынішінде  қайыр сұрағандарды анықтау

Күн сайын

ТЖДО, әлеуметтік мұғалім, ЮПТ инспекторы.

 

 

Павлодар қаласының №27 орта мектепте отбасылық мәселелерді ерте анықтау бойынша жұмыстың жай-күйі туралы ақпарат.

Жыл сайын оқу жылының басында оқу орнына баратын балалар базасы құрылады. Сабақтар мен мектептердің әлеуметтік паспорты жасалады. Отбасылар мен оқушылар үшін әлеуметтік және тұрмыстық жағдайлар анықталды. Ата-аналар мен балалармен бақылау, сөйлесу, сұрастыру, психологиялық және әлеуметтік диагностика сияқты формалар қолданылады. Баланың мектеп өміріне және сыныпқа ата-аналардың қатыспауы (бірлескен іс-әрекеттерге қатысу, үй тапсырмаларын орындамау, оқу құралдарының жай-күйін бақылау және т.б.)

Отбасылардағы мұғалімдерді анықтауға, олармен жұмыс жасауға, мұғалімдерге, сынып жетекшілеріне, психологқа, медбикелерге көмектесу. Барлық осы байланыстардың жақсы үйлестірілген жұмысы өзара әрекеттесудің отбасыларын анықтау және оларды қалпына келтіру үшін мақсатты жұмыс жасау үшін жүйеде жұмыс жасауға көмектеседі.

Пән мұғалімдері:

1. Үй тапсырмасының орындалуын бақылау

2.Сабақтарға қатысуды бақылау

3. Ата-аналарды мектепке шақыру (әңгіме, сабаққа тарту)

4. Хабарландыру

Сынып жетекшілері:

1.Оқушылардың сырттай кетуін дәлелді себептерсіз бақылау

2. Күнделіктерді тексеру, оқу құралдарының жағдайы, студенттің пайда болуы.

3. Ата-аналар жиналысында кездесулерді бақылау.

4.Үйде отбасылық сапарлар.

5. Әлеуметтік сыныптың паспортын жасау.

6. Ата-аналарды сабақ пен мектеп жұмысына тарту.

Психолог:

1. Ата-аналар жиналыстарында сөз сөйлеу, дәріс сабақтарын өткізу.

2.Оқушылардың диагностикасы.

Медбике:

1. Кәмелетке толмағандардың қатыгез еместігі мен бені анықтау мақсатында медициналық қарау.