Сенім телефоны
8-7182-53-05-12
email: 28scool@mail.ru
Мекенжайы: С. Торайғыров көшесі, 24
53-05-12, 53-17-48, 62-73-82
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 14.00 - 17.00 бейсенбі 14.00 - 17-00
Бір жылда3016868
Бір айда288334
Бір аптада60948
Кеше11091
Тәулік316
Жылдық жұмысының талдауы

Талдама мақсаты: жаңа оқу жылына негізгі жоспар жасау, 2017-2018 оқу жылы қызметіне нәтижесіне әсер еткен ықпалдар мен жағдайларды анықтау негізінде.

Жыл бойы санитарлық норма ережелері сақталды: апталық оқу жүктемесі.

Нәтижесі: сынып жиынтығы азайып, сыныптағы оқушы саны артты. 2017-2018 оқу жылында лицей сынып саны өткен жылмен салыстырғанда өзгерген жоқ.

Оқу жылының аяғында оқушы саны 739, оқушы санының өсуі байқалады.

Оқушы саны 2017-2018 – 735, 2018-2019 оқу жылы – 823.

Зейнетақы жасындағы мұғалімдер санына қарағанда еңбек өтілі 8 жылдан ары мұғалімдер саны артуда, ол ұжымның тұрақты бір жерде еңбек етуіне байланысты.

Мектепте жоғары білікті мамандар жұмыс істейді.

Ауыс-түйіс және кадрлардың тұрақсыздығы талдауы мұғалімдердің негізгі құрамы тұрақты жұмыс істеуде. 2012-2018 жылдан бері мектепке 17 мұғалім жұмысқа орналасып, еңбек етіп жатыр, себебі оқушылары санының өсуі.

  1. 28 мектепте «Қазақстан Республикасындағы «Тіл туралы» Заңы, Тілдерді дамыту мен қолдаудың 2011-2020жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы және облыстық бағдарламасының орындалуы туралы материалдарды талдауы мектеп жұмысын көрсеткен іс-шаралар жоспарланғаны, нормативтік құжаттардың барлығы көрсетілген.

Келесі жаңа оқу жылына жасалған ұсыныстар:

- жаңа жоспар әзірлеу;

- қалалық шараларға қатысу;

- үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс жасау;

2017-2018 оқу жылында Тәрбие жұмысы «Тәрбие жұмысының тұжырымдамасын» жүзеге асырға бағытталды.

Ең негізгі міндеті; «Мәңгілік ел» жалпы ұлттық идея мен патриоттық актіні іске асыруға бағытталған. Қазіргі әлемде патриоттық тәрбиені дамыту – көп қырлы үрдіс, оның көлемі мен нәтижесі өте маңызды. Адам өркениетінің сұранысы және осы сұраныстарды педагогикалық тілге аудару қажеттілігі бойынша батыл өзгерістер енгізілді. Рухтың негізін, ұлттық және жалпы адами-мәдени құндылықтардың ошағын құрайтын мектепішілік патриоттық тәрбиені және білім беруді маңызды беталыс деп санауға болады. Заманауи әлеуметтік, саяси, педагогикалық талаптардың деңгейіне жақындап, мектеп өзінің кескінін өзгертеді. Әлемдік педагогикалық ой-пікірлер 11 көпмәдениетті тәрбиенің жалпы стратегиясын әзірлейді. Оқу мен тәрбие біріншіден, адамның өз түп-тамырын түсіну және сол арқылы қазіргі әлемде өз орнын айқындауға, екіншіден, басқа мәдениеттерге құрметпен қарауға дағдыландырады. Қазіргі заманда көпмәдениеттілік рухындағы патриоттық тәрбие мен білім беру әлдеқашан өзгерістерге ұшырап жатыр: мәдени әртүрлілік құндылықтарын мойындайтын жаңа үдерістер көрінуде; нәсілдік және этникалық азшылық топтарды, иммигранттарды оқыту, арнайы көпмәдениетті білім беру бағдарламалары әзірленіп жатыр. Педагогикалық жобаларды шағын этностар және олардың мәдениеті туралы ақпараттарды, нәсілшілдікке қарсы және басқа да ұлттық нанымдарға бағытталған білім берудің тұжырымдамалық бағдарламалары алмастырады. Оларда басқа мәдениетті дұрыс қабылдайтын, мәдениетті үстем ететін әдебиет, мәдениет, тарих бойынша оқу материалдары ұсынылады.

  1. Орта білім беру ұйымдарында 2018 - 2019 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 5 шілдедегі № 322 бұйрығымен таныстырды.

2018-2019 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін мектептерінде оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатынан ақпарат берді.

2018-2019 оқу жылы балалар мен жасөспірімдерді оқумен қамту жөніндегі ұйымдастырылған іс-шаралар туралы Павлодар қаласы білім беру бөлімінің 2018 жылғы 25 тамыздағы № 1-04/262 бұйрығымен таныстырды.

ШЕШІМІ:

  1. Оқу-тәрбие процесінде сандық технологияларды енгізу, «Күнделік», «Билимленд» технологиясын қолдануды іске асыру.

  2. Бастауыш сынып пен орта буын дарынды оқушыларымен олимпиадаға, конкурстарға дайындау жұмыстарын ары қарай жалғастыру.

  3. «Балабақша-мектеп-орта арнаулы-жоғары оқу орны-кәсіпорын» желілік ассоциациясы жобасы барысында мамандық таңдау жұмысын дамыту.

  4. Оқу мазмұнын жаңарту арқылы білім сапасын арттырупедагогикалық модульдер, сыни-тұрғыдан ойлау технологиясын, критериальдық бағалау технологияларын қолдану арқылы сабақты тиімді оқыту бағдарламасын әзірлеу.

  5. «Рухани жаңғыру» жобасы барысында тәрбие концепциясын жүзеге асыру жұмысы жалғастырылсын.