Сенім телефоны
87713277695
Мекенжайы: С. Торайғыров көшесі, 24
53-05-12, 53-17-48, 62-73-82
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Сәрсенбі 14.00 - 17.00 бейсенбі 14.00 - 17-00
Бір жылда0
Бір айда0
Бір аптада0
Кеше0
Жылдық жұмысының талдауы

2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНЫҢ ҚОРЫТЫНДЫЛАРЫН ТАЛДАУ

ЖӘНЕ 2025– 2026 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН МІНДЕТТЕР

 

Талдаудың мақсаты-жаңа оқу жылына мектеп қызметін жоспарлаудың аналитикалық негіздемесі. Мектеп туралы алынған деректер одан әрі дамудың басымдықтарын айқындауға, мектептің білім беру жүйесін жаңғырту мақсатында білім беру процесі субъектілерінің қызметін үйлестіруге; дамудың негізгі бағыттарын іске асыру бойынша күш-жігер мен ресурстарды шоғырландыруға, сондай-ақ кедергілерді анықтауға, тәуекелдерді көруге, оларды еңсеру тетіктерін табуға мүмкіндік береді.

Талдау мақсаты: Мектептегі педагогикалық процестің нақты жағдайын біліп болжамды нәтижемен салыстыру негізінде 2024-2025 оқу жылының педагогикалық мәселелерін анықтау.

2024-2025 ж оқу жылы ішінде мектепте тұрақты жұмыс істеу тетігі үшін жаңа нормативтік-құқықтық база қалыптасты.

2021-2022 жылдары "Білім беру кеңістігін ұйымдастыру және басқару МББС іске асырудың шарты және құзыретті тұлғаны қалыптастыру" мәселесі бойынша даму бағдарламасының бірінші кезеңі іске асырылды.

Сондықтан 2024-2025 жылдарға "білім беру сапасын арттырудың шарты ретінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру"тақырыбы анықталды.

Мектептің мақсаты: оқушыларға олардың жеке ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, тиімді және сапалы білім беру, мәдениетті, прагматикалық тұлғаны қалыптастыру – Қазақстанның патриоты, оның тұтастығы мен даму мәселелерін шешуге қабілетті.

Мектептің миссиясы-оқушылардың азаматтық жауапкершілігін қалыптастыруға ықпал ететін тәрбие-білім беру ортасын құру, денсаулықты сақтауға ұмтылу, бастамашылық, Қазақстан Республикасының даму стратегиясының қазіргі заманғы талаптарына сәйкес қоғамда табысты әлеуметтену қабілеті.

Мектептің қазіргі жай-күйін және одан әрі даму перспективаларының ресурстық негіздемесін ескере отырып, мектеп әкімшілігі нақты тұжырымдаған миссияның болуы шығармашылық белсенділік көрсеткіштерімен расталады, ұжым мүшелерінің миссияны түсінуін, ата-аналардың, оқушылардың, жұртшылықтың миссияны қолдауын көрсетеді. Миссия жалпы мектепті дамытуға бағытталған: мектеп түлектерін сәтті әлеуметтендіру және мұғалімдердің кәсібилігін қалыптастыру. Стратегияның теориялық негіздемесі бар, өйткені миссия 2026 жылға қарай жоспарланған көрсеткіштерге қол жеткізуді көрсете отырып, мектепті дамыту бағдарламасында белгіленген.

ОҚУШЫЛАР ҚҰРАМЫ

Оқушылар құрамының сипаттамасы. 

Әрбір оқушының міндетті білім беру деңгейін меңгеруіне және оның білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға жасалған ұйымдастырушылық жағдайларға талдау жасалды.

Сынып саны:
2024–2025 оқу жылында мектепте 55 сынып бар.
(Жыл басында – 1357 оқушы оқыды.)

Бастауыш мектеп Негізгі орта білім Жалпы орта білім
1-сынып – 6/150 5-сынып – 4/104 10-сынып – 2/42
2-сынып – 7/181 6-сынып – 7/196 11-сынып – 2/38
3-сынып – 6/149 7-сынып – 5/120  
4-сынып – 7/152 8-сынып – 5/114  
9-сынып – 4/111    
Барлығы: 26 сынып / 632 оқушы Барлығы: 25 сынып / 645 оқушы Барлығы: 4 сынып / 80 оқушы

Орташа толымдылықтың 24,03 болу себебі – барлық қазақ тілінде оқытылатын сыныптарда (1-сыныптан басқа) толымдылық жоғары (28 оқушы), ал 1-сыныпта толымдылық төмен – орта есеппен 14,3 оқушы.

АУЫСЫМДАРДЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ МЕН ТОЛЫМДЫЛЫҒЫ

2024–2025 оқу жылы барысында мектепте оқу үдерісі екі ауысыммен, қосымша жартылай ауысыммен ұйымдастырылды.

1-ауысым: 31 сынып – 1021 оқушы (оның ішінде 5 сынып-комплект жартылай ауысымда оқиды).
2-ауысым: 17 сынып – 182 оқушы.

2024–2025 оқу жылында мектеп бес күндік оқу аптасы режимінде жұмыс істеді.

Демалыс кезеңдері:
Оқу жылының ұзақтығы мен демалыс уақыты Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігінің бұйрығымен белгіленген.

  • Күзгі демалыс: 7 күн (2023 жылғы 30 қазаннан 5 қарашаға дейін)

  • Қысқы демалыс: 10 күн (2023 жылғы 29 желтоқсаннан 2024 жылғы 7 қаңтарға дейін)

  • Қосымша демалыс (1-сынып оқушылары үшін): 7 күн (2024 жылғы 5–11 ақпан аралығында)

  • Көктемгі демалыс: 11 күн (2024 жылғы 21–31 наурыз аралығында

Оқу жылының соңындағы оқушылар саны

Оқу жылы Барлық сыныптар / оқушылар саны 1–4 сыныптар 5–9 сыныптар 10–11 сыныптар
2017–2018 28 / 731 15 / 390 11 / 294 2 / 47
2018–2019 31 / 823 16 / 445 13 / 333 2 / 45
2019–2020 37 / 954 21 / 530 14 / 376 2 / 48
2020–2021 39 / 995 21 / 519 16 / 430 2 / 46
2021–2022 43 / 1082 23 / 558 18 / 469 2 / 55
2022–2023 48 / 1203 25 / 615 21 / 539 2 / 49
2023–2024 53 / 1287 24 / 580 26 / 647 3 / 60
2024–2025 55 / 1355 26 / 633 25 / 642 4 / 80

ОҚУШЫЛАР ҚҰРАМЫНЫҢ САҚТАЛУЫ

2024–2025 оқу жылының басында мектепте 1357 оқушы болды.
Оқу жылының соңында 1355 оқушы қалды.

Оқу жылы ішінде 45 оқушы жаңадан қабылданды, 47 оқушы мектеп түлектері.
Олардың ішінде:

  • 9-сыныпты аяқтағандар – 107 оқушы;

  • 11-сыныпты аяқтағандар – 38 оқушы.

Оқу жылы барысында басқа білім беру ұйымына көшуіне байланысты 47 оқушы шығарылды.
Ауруы немесе басқа себептермен шығарылған оқушылар болған жоқ.

2023–2024 оқу жылымен салыстырғанда оқушылар санының тұрақтылығы сақталған, контингенттің сақталу көрсеткіші жоғары деңгейде.

Бастауыш білім беру деңгейі

Бастауыш білім беру деңгейі жалпы білім беретін сыныптармен қатар, лицейлік бағыттағы сыныптармен (2 «б», 3 «б», 4 «а», «ә», «б», «в»), сондай-ақ 1–4 РВГ лицейлік сыныптарымен ұсынылған.

2024–2025 оқу жылында педагогикалық қолдауды қажет ететін балалармен жұмыс жалғастырылды. Бұл бағытта мұғалімдер, логопед және психолог Полозюкова А.В. жұмыс жүргізді.
Арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушылармен ұйымдастырылған жүйелі жұмыстың нәтижесінде екінші жылға қалған оқушылар болған жоқ.

Қорытындылар

Диаграммадан байқағандай, бастауыш және жоғары буын деңгейінде оқушылар саны артқан (80 оқушыға көбейген).

Бастауыш мектеп контингенті мектептің жалпы оқушыларының шамамен 50%-ын құрайды. Бұл – мектептің қалалық деңгейде жоғары беделге ие екендігін дәлелдейді.

Сынып-комплектілер саны 48-ден 55-ке дейін өскен, ал оқушылар контингенті 68 оқушыға артқан:
2023–2024 оқу жылының соңында – 1287 оқушы,
2024–2025 оқу жылының соңында – 1355 оқушы.

2024–2025 оқу жылында жоғары сыныптарда оқу физика-математика бағыты бойынша (10 «а», 11 «а») жүргізілді. Сонымен қатар, қоғамдық-гуманитарлық бағыттағы сыныптар (10 «б», 11 «б») ашылды.
Бұл шешім түлектердің бейіндік пәндер таңдауына талдау жасау нәтижесінде қабылданды, себебі көптеген оқушылар техникалық емес мамандықтарды таңдауда.

Бейіндік сыныптардағы оқушылар саны тұрақты деңгейде сақталуда. 

Үштілді білім беру эксперименті

2024–2025 оқу жылында мектепте үштілді оқытуды енгізу жөніндегі эксперименттік жұмыс жалғастырылды.
Алайда өткен оқу жылында мұғалімдерге еңбекақы төлеу тәртібінің өзгеруіне байланысты сабақтар тек қосымша курстар түрінде, ағылшын тілін ішінара қолдана отырып жүргізілді.

Арнайы курстар келесі пәндер бойынша өткізілді:

 

  • Физика – 9 «а» сыныбында;

  • Информатика – 9 «б» сыныбында.

    ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ БЕРУ НӘТИЖЕЛЕРІ

    Мектеп бойынша 4 жылдағы үлгерімі және білім сапасы

    Оқу жылы Жыл соңындағы мектептегі оқушылар саны Оқу жылын 2-сіз аяқтаған 1-11 сынып оқушыларының саны Үлгерім % Жылды «4» және «5» бағаларымен аяқтаған 2-11 сынып оқушыларының саны Білім сапасы %
    21-22 1084 1084 100% 339 58%
    22-23 1203 1203 100% 557 54%
    23-24 1287 1287 100% 618 55,2%
    24-25 1355 1196 100% 672 56,2%

Мектеп оқушыларының соңғы 4 жылдағы білім сапасы

Оқу жылдары Үлгерім, % Білім сапасы, %
2021-2022 100 58
2022-2023 100 54
2023- 2024 100 55,2
2024-2025 100 56,2

2024-2025 оқу жылындағы сыныптар бойынша үлгерім сапасы

Сыныптар («4» және «5»-ке оқығандар) Оқушылар саны (параллельдегі) Пайыздық арақатынас (Үлгерім сапасы, %)
2-4 сыныптар339 474 71,5%
5-8 сыныптар255 535 48%
9 сыныптар37 107 34,6%
10 сыныптар20 42 48%
11 сыныптар21 38 55,3%

4 жылдағы сыныптар мен оқу сатылары бойынша білім сапасы мен үлгерім деңгейі

Сыныптар 2021-22 2022-23 2023-24 2024-25
  Үлгерім, % Үлгерім сапасы, % Үлгерім, % Үлгерім сапасы, %
2-сынып 100 61 100 70
3-сынып 100 68 100 59
4-сынып 100 66 100 64
1-4 сыныптар 100 66 100 65
5-сынып 100 58 100 62
6-сынып 100 58 100 45
7-сынып 100 46 100 46
8-сынып 100 43 100 39
9-сынып 100 53 100 34
5-9 сыныптар 100 52 100 46
10-сынып 100 37 100 57
11-сынып 100 57 100 38
10-11 сыныптар 100 47 100 47
Мектеп бойынша 100 58 100 54

ҚОРЫТЫНДЫ

Мектеп бойынша жалпы білім сапасымен (56,2%) салыстырғанда орта буындағы 5-9 сыныптарда (45,48%) білім сапасының төмендігі мәселелері бар.

  • Бұл ретте, ең төменгі көрсеткіштер: 9-сыныптарда – 34,58% және 8-сыныптарда – 35,14%, 6-сыныптарда – 47,18%.

  • Өткен жылмен салыстырғанда 6-сыныптарда білім сапасы 7,4%-ға, 7-сыныптарда 4,2%-ға төмендеген.

  • 5-сыныптарда 6,5%-ға жоғарылау байқалады, бұл бастауыш мектептен негізгі мектепке ауысқан кезде оқудың жаңа жағдайларына сәтті бейімделгенін көрсетеді.

  • Сонымен қатар, 6-сыныптардан 7-сыныптарға ауысқан кезде үлгерім сапасы 4,2%-ға төмендеген, бұл оқудың жаңа жағдайларына қиын бейімделудің, әсіресе жаңа пәндерді оқуды ескергенде, әсерінен болған.

  • Сондай-ақ, келесі ауысуларда да қатты төмендеу орын алған:

    • 3-сыныптан 4-сыныпқа (5,2%-ға);

    • 5-сыныптан 6-сыныпқа (7,4%-ға);

    • 8-сыныптан 9-сыныпқа (6,14%-ға).

 

Педагогикалық кадрлар

 

Педагогикалық кадрлардың сапалық құрамы «Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінің қызметін ұйымдастыру тәртібі туралы» Ережеге сәйкес келеді және оқу-тәрбие үдерісін нәтижелі жүзеге асыруға, педагогикалық шығармашылық пен зерттеу жұмыстарын дамытуға мүмкіндік береді.

Мектепте оқу жылының басында 98 мұғалім, ал 2024–2025 оқу жылының төртінші тоқсанының соңында – 110 мұғалім (оның ішінде 4-і – демалыста) жұмыс істеді. Барлық мұғалімдер педагогикалық білімі бар және өз саласының мамандары болып табылады. 17 педагог (17%) магистратураны аяқтап, магистр дәрежесіне ие.
«Қазақстан Республикасының Білім беру ісінің үздігі» және «Ыбырай Алтынсарин» төсбелгілерінің иегері – 1 мұғалім (0,1%), сондай-ақ «Еңбектегі үздік жетістігі үшін» медалімен марапатталған – 1 мұғалім (0,1%).
Жоғары білімді мұғалімдер саны – 99 (90%). Бастауыш мектеп сынып-комплектілерінің көбеюіне байланысты ПМПУ, ПГПИ және педагогикалық колледж түлектері арасынан жас мамандар жұмысқа қабылданды. Жаңа келген жас мұғалімдердің 4-і орта кәсіптік, 6-ы жоғары білімді.

Аттестация педагогтардың кәсіби шеберлігін арттырудың маңызды ынталандырушысы болып табылады және ол жүйелілік, үздіксіздік, бақылау мен шығармашылықты ынталандыру қағидаттарына негізделе отырып, жоспарлы түрде өткізіледі.
Барлық құжаттама 2016 жылғы 27 қаңтардағы №83 бұйрыққа сәйкес жүргізіледі («Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдарында қызмет ететін педагогтарды аттестациялау қағидаларын бекіту туралы»), сондай-ақ 2025 жылғы 25 ақпандағы №32 бұйрықпен енгізілген өзгерістерді ескере отырып.
Сонымен қатар, 2019 жылғы 27 желтоқсандағы «Педагог мәртебесі туралы» ҚР Заңы және 2020 жылғы 11 мамырдағы №192 бұйрыққа қосымша «Педагогтарға біліктілік санаттарын беру (растау) қағидалары» негізінде жүзеге асырылады.

Мұғалімдердің білімі бойынша үлесі

 

Оқу жылдары Барлық педагогтар Жоғары білім Аяқталмаған жоғары Орта-арнаулы (Орта-кәсіптік) Магистратура
2022-2023 92 72 0 10 10
2023-2024 98 91 0 7 16
2024-2025 110 100 0 10 17

Мұғалімдердің санаттары бойынша үлесі

 

Оқу жылдары Барлық педагогтар Педагог-шебер Педагог-зерттеуші Педагог-сарапшы Педагог-модератор Педагог Жоғары санат Бірінші санат
2022-2023 92 0 26 5 24 31 5 1
2023-2024 98 1 27 8 27 28 1 4
2024-2025 110 1 21 14 31 42 1 0

Педагогтердің біліктілік деңгейі және кәсіби дамуы

2024–2025 оқу жылының соңында мектеп мұғалімдерінің ішінде жоғары біліктілік санаты бар педагог – 1 мұғалім (0,01%).
Жаңа форматтағы аттестация нәтижесі бойынша:

  • педагог-шебер – 1 мұғалім (0,01%),

  • педагог-зерттеуші – 21 мұғалім (21%),

  • педагог-сарапшы – 14 мұғалім (14%),

  • педагог-модератор – 31 мұғалім (31%).

2024–2025 оқу жылы ішінде жаңа формат бойынша біліктілік санатын арттыруға 30 мұғалім өтініш берді, оның ішінде:

  • педагог-модератор – 14,

  • педагог-сарапшы – 10,

  • педагог-зерттеуші – 6.
    Сонымен қатар, 2 басшы екінші санатты растауға құжат тапсырды.

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне сәйкес, «педагог-модератор» және «педагог-сарапшы» біліктілік санатына өтініш берген мұғалімдердің құжаттары Платформаға жүктелді, ал «педагог-зерттеуші» және «екінші санатты басшы» біліктілік санаттарына өтініш бергендердің құжаттары электрондық үкімет веб-порталына орналастырылды.

Педагогтердің қанағаттану деңгейі бойынша мониторинг

Мектеп психологы педагогтердің білім беру үдерісіндегі өмірлік және кәсіби қанағаттану деңгейін анықтау мақсатында келесі параметрлер бойынша диагностика жүргізді:

  • Білім беру ұйымының даму саласындағы жаңа ақпарат алу сізге қандай әсер етеді?

  • Педагогикалық қызметте қиындықтар қаншалықты жиі туындайды?

  • Педагогикалық ұжымды қалай бағалайсыз?

  • Өзіңізді ұжымда қалай сезінесіз?

  • Қосымша білім беру мәселесіне көзқарасыңыз қандай?

  • Өз педагогикалық қызметіңіздің нәтижесіне қаншалықты қанағаттанасыз?

Мониторинг нәтижелері

Мониторинг қорытындысы мен мұғалімдердің жауаптарын талдау нәтижесінде педагогтердің мотивация деңгейінің төмен екені байқалды. Дегенмен, мұғалімдер өзін-өзі дамыту және кәсіби өсу мақсатында жаңа білім алудың қажеттілігін сезінеді.
Олардың арасында инновациялық іс-әрекетке дайындық әлеуеті бар, жаңа технологияларға қызығушылық танытып, оларды тәжірибеде қолдануға ұмтылатын педагогтер бар.
Кейбір мұғалімдердің өздерінің инновациялық әлеуеті мен кәсіби саласындағы жаңа технологиялар туралы жүйелі білімі қалыптасқан, шығармашылық ойлауы басым және жанды қарым-қатынас атмосферасын қалыптастыра алады.

Материалдық-техникалық базаның жағдайы

 

Атауы Саны
Оқу кабинеттері / жаңғыртылғандары 34 / 4
Компьютерлік сыныптар / компьютерлік залдар 3 / 2
Шеберханалар 2
Спорт зал 2
Акт залы 1
Медициналық кабинет 2
Асхана 1
Кітапхана, оқу залы, кітап қоймасы 1
Логопункт (Логопед кабинеті) -
Робототехника кабинеті 1
Шахмат кабинеті -
Teacher office (Мұғалімдер кеңсені / Кабинеті) 1
Стадион 1

Мектептің материалдық-техникалық базасын нығайту

2024–2025 оқу жылы ішінде мектепке 2 интерактивті панель, LED-экран сатып алынды, информатика кабинеттері мен STEAM-зертханасы жабдықталып, безендірілді.
Сонымен қатар, видеостудия құрылып, оқушылардың өздігінен дайындалуына арналған coworking-аймақ ашылды.
Музыкалық қоңырауларға арналған дыбыс жабдығы орнатылып, іске қосылды.

Мектептің рекреация аймақтарында сумен жабдықтау жүйесі қалпына келтіріліп, жөндеу жұмыстары жүргізілді.
Бірінші және екінші қабаттағы рекреациялар заманауи талаптарға сай безендірілді.

Қорытынды

Мектеп материалдық-техникалық базаны нығайту бағытында жүйелі жұмыс жүргізіп келеді.
Қазіргі таңда мектептің материалдық-техникалық базасы мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын толық көлемде жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

Алайда, айтарлықтай мәселе бар – бұл мектеп ғимаратының шамадан тыс жүктелуі.
Мектеп ғимаратының жобалық қуаттылығы 750 орын болса, қазіргі таңда онда 1289 оқушы білім алуда.
Осыған байланысты мектеп екі ауысымда жұмыс істейді.
Сонымен қатар, спорт залының жүктемесі өте жоғары.

II. МАҚСАТТАР МЕН МІНДЕТТЕР

2021–2023 жылдары мектептің даму бағдарламасының бірінші кезеңі
«Білім беру кеңістігін ұйымдастыру және басқару – Мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды жүзеге асыру мен құзыретті тұлға қалыптастырудың шарты» тақырыбы бойынша жүзеге асырылды.

 

2024–2025 оқу жылына арналған тақырып:
«Білім сапасын арттыру шарты ретінде оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру».

Мектептің білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары мен педагогикалық ұжымның міндеттері

Бағдарлама мектептің құндылықтық-мақсаттық блогын айқындауды және
білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттарын белгілеуді көздейді.
Бұл бағыттар оқу жылының даму жоспары мен бастамашыл жобалар арқылы нақтыланады.

Педагогикалық ұжымның міндеттері:

 

  1. Қауіпсіз және жайлы оқу ортасын қамтамасыз ету.

  2. Оқушылардың, педагогтардың және білім беру ұйымының қызмет сапасын бағалаудың жаңартылған жүйесін енгізу.

  3. Оқушылардың интеллектуалдық, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамасыз ету,
    тәрбие мен оқыту жүйесін біртұтас құндылықтық және идеологиялық ұстанымдар негізінде құру.

  4. Педагогтардың еңбек жағдайын жақсарту арқылы оқыту мен тәрбиелеу сапасын арттыруға ынталандыру.

  5. Педагог кадрларының дайындық деңгейі мен ата-аналардың қалауына қарай,
    пәндерді үш тілде оқытуға кезең-кезеңімен көшу.

  6. Орта білім беру жүйесінде мемлекеттік тілді оқытуды ғылыми-әдістемелік тұрғыдан қолдауды күшейту.

  7. Мектептің мемлекеттік-қоғамдық басқаруын дамыту, бірлескен жобалау механизмдерін енгізу.

  8. Мектептің білім беру кеңістігінің даму процесін мониторингтеу жүйесін әзірлеу және іске асыру.

 

2025–2026 оқу жылына арналған міндеттер

  1. Оқу жылының қорытындысы бойынша оқу үлгермеушіліктің алдын алу жоспарын және «4» пен «3» бағалары бар оқушылардың санын азайтуға бағытталған іс-шаралар жоспарын әзірлеу.

  2. Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдерімен «Үлгерімі төмен және “резерв” санатындағы оқушылармен жұмыс» тақырыбында әңгімелесу өткізу.

  3. Келесі оқу жылында пәндер бойынша қанағаттанарлықсыз нәтижелердің алдын алу мақсатында үлгерімі төмен оқушылармен жеке жұмысты ұйымдастыру мен жүргізуге бақылауды күшейту.

  4. Сабақтардың сапасын жетілдіру, сабақ мазмұны мен оқыту технологияларын таңдауда жаңа, заманауи тәсілдерді қолдану;
    тұлғаға бағытталған оқыту принциптерін меңгеру және интерактивті оқыту әдістерін енгізу арқылы оқушылардың пәнге деген саналы қызығушылығын арттыру.

  5. Сабақ барысында жеке және сараланған тәсілді қамтамасыз ету,
    білімді меңгеруді бақылау кезінде үлгерімі төмен оқушыларға деңгейіне сай жеке тапсырмалар беріп, оны сабақ жоспарына енгізу.

  6. Мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру бойынша жүйелі жұмыс жүйесін жоспарлау.

  7. Оқушылардың негізгі білім беру бағдарламаларының міндетті минимумын және бітірушілерге қойылатын талаптарды меңгеру деңгейін бақылау,
    қиындықтарды дер кезінде анықтап, оқу процесін түзетуге мүмкіндік беретін мониторинг жүйесін жүргізу.

  8. Мектептің сапалық көрсеткіштерінің тұрақтылығы мен өсуіне қол жеткізу мақсатында кадрлық ресурстарды тиімді пайдалану.

  9. Жас мамандарды педагогикалық үдерісіне белсенді тарту,
    заманауи әдістерді, формаларды, түрлер мен технологияларды қолдануға жағдай жасау.

  10. Мұғалімдердің шығармашылық әлеуетін зерттеу қызметі арқылы дамыту,
    кәсіби байқаулар мен пәндік олимпиадаларға қатысуын қамтамасыз ету.

  11. Жас педагогтардың кәсіби шеберлігін арттыру және тұлғалық әлеуетін жүзеге асыру бойынша жұмысты жалғастыру.

  12. Жас мамандардың өздігінен білім алу және кәсіби даму белсенділігін арттыру.

  13. Әр түрлі мотивация деңгейіндегі оқушылармен тиімді жұмыс істеудің озық әдістерін зерттеу және тәжірибеде қолдану.

  14. Оқыту мен тәрбиелеуде жаңа тәсілдерді меңгеруге және енгізуге жағдай жасау.

  15. Жаңа технологияларды қолдану бойынша жұмысты жалғастыру:
    жобалық іс-әрекет, ақпараттық-компьютерлік технологияларды оқу процесінде және жобалар дайындауда пайдалану.

  16. Педагог кадрлардың АКТ-құзыреттілігін арттыру,
    тиімді цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану.

  17. Қабілетті және дарынды оқушылармен жұмыс жүйесін әзірлеу және жүзеге асыру.

  18. Сабақ барысында интерактивті, ұжымдық, шығармашылық және техникалық оқыту әдістерін кеңінен қолдану.

  19. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту бойынша мақсатты жұмыстарды тек сабақтан тыс уақытта ғана емес, оқу процесінде де жүргізу.

  20. Озық педагогикалық тәжірибені жинақтау мен тарату жұмыстарын бақылау және жүйелеу.

  21. Бастауыш және орта буын арасында пән апталықтарын бірлесе өткізу,
    бастауыш мектептегі іс-шараларға жоғары сынып оқушыларын тарту.

  22. Педагогтардың біліктілігін арттыру бойынша жұмысты жалғастыру.

  23. Оқушыларды олимпиадаларға дайындау жұмыстарын жүйелі түрде жүргізу, нәтижелерді талдау.

  24. Мектепішілік олимпиадаларды ұйымдастыру мен өткізу сапасына бақылауды күшейту.

  25. Барлық пәндер бойынша олимпиада қатысушыларын жүйелі даярлау,
    ерекше назарды ЕМЦ пәндеріне және Қазақстан тарихына аудару.

  26. 5–6 сынып оқушыларын қалалық олимпиадаға,7–8 сынып оқушыларын олимпиадаларға,сондай-ақ 9–11 сынып оқушыларын қалалық пәндік олимпиадаларға жүйелі түрде дайындау.

III. БІЛІМ БЕРУ ОРТАСЫНЫҢ ЖАҒДАЙЫН ТАЛДАУ

Басқару құрылымы. Педагогтердің кәсіби біліктілігін арттыруға жағдай жасауға талдау

Мектепті басқару келесі қағидаларға негізделеді:

1. Жүйелілік және бірлікті қамтамасыз ету қағидасы
Бұл қағидат басқарудың барлық буындарының өзара байланысы мен өзара әрекеттесуіне, сондай-ақ олардың бірыңғай мақсатқа бағынуына негізделген.

2. Басқарудың демократиялылық қағидасы
Бұл қағидат ұжымдық рухты қалыптастыруға және мектептің беделі мен нәтижелілігін арттыруға бағытталған белсенді жұмысты қамтамасыз етеді. Персоналды басқару процесінде шешім қабылдауда алқалылық (Педагогикалық кеңес) принципі қолданылады.
Осы қағидатты жүзеге асыру үшін төмендегі мүмкіндіктер қарастырылады:

  • Білім беру процесіне қатысушылардың барлығына басқару қызметіне, мектептің басқару қызметін үйлестіретін қоғамдық ұйымдарға қатысу мүмкіндігін қамтамасыз ету;

  • Персоналдың жеке қасиеттерін басқару өкілеттіктері аясында көрсетуге жағдай жасау.

3. Басқарудың оңтайлылығы мен тиімділігі қағидасы
Басқару тиімділігінің бақылауы арқылы жүзеге асырылады, ол мектептің барлық қызмет бағыттары бойынша жиынтық көрсеткіш ретінде бағаланады.
Бұл қағидатты жүзеге асыру үшін келесі шарттар қажет:

  • басқару технологиясының сапасы;

  • қабылданған шешімдерді орындауға ынталандыру тетіктерінің (моральдық және материалдық) үйлесуі;

  • оң мотивация мен корпоративтік рухты дамыту жүйесін қалыптастыру;

  • персоналдың жеке жауапкершілік сезімін тәрбиелеу;

  • басқарушылық тәуекелдерді алдын ала болжау және оларды еңсеру тетіктерін құру.

4. Ғылымилық қағидасы
Мектеп қызметіне ғылыми қауымдастық өкілдерін тарту арқылы ғылыми-эксперименттік ізденістер жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту жүзеге асырылады.

5. Ресурстық және экономикалық мақсаттылық қағидасы
Бұл қағидат мектептің білім беру, мәдени, гуманитарлық және басқа да қызметтерінде өзекті болып табылады.


Мектепішілік басқару – бұл әкімшілік пен педагогикалық ұжымның барлық мүшелерінің қойылған мақсаттарға жету үшін үздіксіз және мақсатты өзара әрекеттесу процесі.

Мектепте тұрақты түрде жұмыс істейтін алқалық органдар:

  • Педагогикалық кеңес (жылына 5–6 рет жиналады);

  • Әдістемелік кеңес (жылына 4 рет жиналады), ол өз кезегінде әдістемелік бірлестіктердің қызметін үйлестіреді.

Педагогикалық кеңес мектептің оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мен дамытудағы стратегиялық және тактикалық мәселелерді қарастырады.
Әдістемелік кеңес – ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету міндеттерін шешеді.


Басқару деңгейлері:

  • Стратегиялық деңгейде мектепті Қамқоршылық кеңесі басқарады. Оның құрамына демеушілер, ата-аналар, мектеп дамуына үлес қоса алатын тұлғалар, ғылыми және педагогикалық қауым өкілдері кіреді.

  • Операциялық деңгейде мектеп директоры мен Педагогикалық кеңес басшылық етеді.

  • Өзін-өзі басқару деңгейінде оқушылар Парламенті жұмыс істейді, оған барлық сынып параллельдерінің өкілдері кіреді.

  • Ғылыми-әдістемелік деңгейде мектепті Әдістемелік кеңес басқарады.


Әдістемелік жұмыстың мазмұны келесі факторлармен айқындалады:

  • ҚР білім беру саласындағы заңнамалармен, нормативтік құжаттармен, БҒМ нұсқауларымен;

  • Білім беру процесінің нәтижелерімен, оқушылардың білім, тәрбие және даму деңгейімен;

  • Инновацияларды енгізу, оқу процесіне АКТ қолдану жағдайымен;

  • Педагогтердің кәсіби қызығушылықтары мен сұраныстарымен.


Мектептің әдістемелік жұмысы келесі негіздерге сүйенеді:

  • мектеп білім берудің стратегиялық міндеттері;

  • педагогикалық ұжымның диагностика деректері;

  • мектеп пен мұғалімдердің алдына қойылған міндеттер;

  • оқу процесінің жағдайы (оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында);

  • оқу-материалдық базаның жағдайы;

  • жинақталған оң және теріс тәжірибе.


Мектептің әдістемелік жұмысының негізінде зерттеу қызметі жатыр.
Зерттеу әдістерін іс-тәжірибеде қолдану – заманауи мұғалімнің басты кәсіби қасиеттерінің бірі.
Зерттеу жұмысы педагогтің кәсіби және тұлғалық дамуының негізгі процесі ретінде қарастырылады.
Әр мұғалімнің жеке қажеттіліктеріне сай өзін-өзі дамыту жоспары әзірленген. Бұл жоспарлар – зерттеу жобалары болып табылады, олардың өзектілігі мен жаңалығы, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін бағалау көрсеткіштері анықталған.

Мектеп мұғалімдерінің 55%-ы инновациялық қызметпен айналысады, сондықтан педагогикалық ұжым жаңартылған білім беру талаптарына сай жаңа білім беру ортасын қалыптастыру бағытында мақсатты жұмыс жүргізуде.


Қорытынды:
Әдістемелік кеңестің мақсатты қызметі мұғалімдердің кәсіби шеберлігінің артуына, білім беру сапасының жоғарылауына және жаңа білім стандарттарын енгізуге ықпал етті.
Мектептің әдістемелік жұмысы ҚР білім беру жүйесінің даму бағыттарына және мектептің даму бағдарламасында көрсетілген мақсаттарға толық сәйкес келеді.

Мұғалімдердің кәсіби байқауларға қатысу нәтижелері мен онлайн сабақтардың сапасы әдістемелік жұмыстың тиімділігін дәлелдейді.


Сабақтарға талдау нәтижелері көрсетеді:
Тәжірибелі мұғалімдердің сабақтары дидактикалық принциптерге сай, құрылымы мен қарқыны жағынан тиімді, заманауи педагогикалық технологиялар (ойын, денсаулық сақтау, жүйелі-әрекеттік, жобалық, модульдік, АКТ және т.б.) қолданылады.
 

Мектептің әрі қарай дамуының келешегі:

  • Мұғалімдердің зерттеу қызметіне және өз іс-әрекетін талдауға ынтасын арттыру;

  • Жобалық оқыту әдісін жалғастырып енгізу;

  • Педагогтердің шығармашылық өзін-өзі дамытуына және жеке жауапкершілігін арттыруға жағдай жасау;

  • Жас мұғалімдерді инновациялық және эксперименттік қызметке тарту (олар ұжымның 25%-ын құрайды);

  • «Дарынды балалар» бағдарламасы бойынша жұмысты жалғастыру, оқушылардың олимпиадалар мен байқауларға қатысу нәтижелерін жақсарту;

  • Республикалық және халықаралық деңгейдегі жарыстарға қатысуды кеңейту;

  • Жүйелі-деңгейлік және жобалық технологияларға негізделген мақсатты бағдарламалық тәсілді қолдану.