Сенім телефоны
8 (7182)332660
email: sosh30@goo.edu.kz
Мекенжайы: 140000 Павлодар қаласы Баян Батыр көшесі 27
Директор : 8(7182)332660 қабылдау бөлмесі: 8(7182)332662
Білім бөлімінің басты бетіне қайту
Азаматтарды жеке қабылдау кестесі:
Күн сайын: 09.00 - 12.00, 15.00-18.00
Спасибо за вкусный обед в школьной столовой!
Голосовать
Блюдо очень вкусное! - 0
Всего проголосовало: 0
Смотреть результат
За год
За месяц
За неделю
Вчера
2015-2020 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН ҮШТІЛДІ БІЛІМДІ ЕНГІЗУ БОЙЫНША ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ

2015-2020 ЖЫЛДАРҒА АРНАЛҒАН ҮШТІЛДІ БІЛІМ БЕРУДІ ЕНГІЗУ БОЙЫНША ІС-ШАРАЛАР ЖОСПАРЫ

Мақсаты:, қазақ, орыс және ағылшын тілдерін меңгерген, әлеуметтік және кәсіби бағдарланған жеке тұлғаны дамыту және қалыптастыру.

Міндеттері:

1. Қажетті теориялық және практикалық білімді, машықтар мен дағдыларды сапалы және толыққанды алу үшін жағдай жасау.

2. Үш тілде оқылым, жазылым, тыңдалым және айтылымда функционалдық сауаттылығын дамыту.

3. Мәдениетаралық құзыреттілікті қалыптастыру.

4. Мектепте үштілділік білім беру орта беделін құруға жәрдемдесу.

 

 

Іс-шаралар

Уақыты

Жауаптылар

Нәтижесі

1. Нормативтік базаны және жергілікті құжаттарды түзету

1.

МЖМБС енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды ескере отырып, оқу жоспарын жасау.

2016-2020

Рахметова М.Б.

МЖМБС өзгерістеріне сәйкес ОЖЖ-ға өзгерістер енгізу

 

Қазақ тілінде жүргізілетін Қазақстан тарихы бойынша 6-7 сыныптардағы «Зерде» курсына  арналған вариативті бөлім бағдарламасына өзгерістер мен толықтырулар енгізу.  

 

 

 

 

қазақ, орыс тілдерінде дүниетану, жаратылыстану, химиядан арнайы курстар бойынша әзірлемелер дайындау.

 

 

 

 

2.Зерттеу қызметі

2.

ИНеУ педагогтарымен ынтымақтастық: үштілділікті енгізу мәселелері бойынша кеңес беру."Дөңгелек үстел: «Оқытуды құзыреттілік тәсілді енгізу жағдайында нысандарын, тәсілдері мен әдістерін жаңарту»

2015

Рахметова М.Б.

Функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға бағытталған әдіс-тәсілдерін игеру.

3. Әдіснамалық және оқу-әдістемелік қамтамасыз ету

3.1

Үштілділікті оқытуды практикаға енгізудің  психологиялық-педагогикалық мониторинг нәтижелерін жүзеге асыру

 

 

Осуществление психолого-педагогического мониторинга результатов внедрения в практику преподавания трёхъязычия

2015-2020

Серикбаева Ш.С.

Үштілділікті енгізу бойынша деңгейін анықтау, проблемаларды түзету жұмыстарын ұйымдастыру және анықтау.

3.2

 Қазақстан тарихын қазақ тілінде оқытуды енгізу.

2015-2020

Накупова Б.Б.

Қазақ тілін дамыту арқылы үш тілді оқытуды енгізу

3.3

Оқу жоспарының вариативті бөлігіне өзгерістер енгізу. Үштілділікті енгізудің(тарих -физика-информатика) шарттарын қамтамасыз ететін арнайы курс құру.

2016-2020

Рахметова М.Б.Накупова Б.Б. Уаисова А.Т.

Пәндерді кіріктіру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.

3.4

Қазақстан тарихын қазақ тілінде оқытуды енгізу бойынша әдістемелік-дидактикалық құрал әзірлеу

2017-2019

Накупова Б.Б.

Қазақстан тарихын қазақ тілінде оқыту бойынша әдістемелік-дидактикалық материалдармен қамтамасыз ету.

3.5

Қазақстан тарихы бойынша қазақ тілінде терминологиялық сөздігін жасау

2017-2018

Накупова Б.Б.

Ұғымдық аппаратты қалыптастыру.

3.6

Кіріктірілген сабақтар (биология-ағылшын тілі, физика және ағылшын тілі, информатика-ағылшын тілі, Қазақстан тарихы- қазақ тілі) өткізу.

2015-2020

Рахметова М.Б.

Пәндерді кіріктіру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру.

3.7

Ағылшын тілі пәні бойынша тақырыптық үйірме сабақтары

2017-2020

Камиева Б.Д.

Оқушылардың танымдық қызығушылығын кеңейту

3.8

Қазақ, ағылшын тілдерінде оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру.

2017-2020

Камиева Б.Д.

Функционалдық сауаттылықты жетілдіру

3.9

Ағылшын тілін үйрену аясында коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру және кеңейту бойынша арнайы курстарды енгізуді жалғастыру. ағылшын тілінде қарым-қатынас жасау клубын құру.

 

2015-2020

Рахметова М.Б.Камиева Б.Д.

Оқушылардың танымдық қызығушылығын, оқу жетістіктерін арттыру

3.10

Ағылшын тілін тереңдетіп оқыту.

2015-2020

Камиева Б.Д.

Шет тілін сапалы меңгеру

3.11

Үш тілді пайдалана отырып, сыныптан тыс іс-шаралар әзірлеу және өткізу

2015-2020

Ягала О.Ю.Макишева А.К.

Үштілділікті насихаттау, тұрақты оң мотивация

3.12

Үштілділікті енгізу бойынша тәжірибені жалпылау

2020

Камиева Б.Д.

Үштілді оқытуды сынақтан өткізу нәтижелерін рефлексивті талдау

4. Кадрларды дайындау және біліктілігін арттыру

4.1

Үштілді білім беру жағдайында педагогтардың біліктілігін арттыру.

2016-2020

Камиева Б.Д.

Үш тілді пайдалана отырып оқыту саласында кәсіби құзыреттілігін арттыру.

4.2

Бейіндік пәндер бойынша (биология) қосымша (екінші жоғары білім) білім алу

2017-2020

Камиева Б.Д.

Кәсіби біліктілігін арттыру

5. Ақпараттық сүйемелдеу

 

5.1

Үштілді білім беруді ақпараттық сүйемелдеу, оны дәріптеу бойынша насихаттау жұмыстарын іске асыру

2015-2020

Әкімшілік

Үштілділікті көпшілікке тарату және насихаттау