Дарынды оқушылардың банкі.
Дайындық кезеңдері |
Жүргілетін жұмыс түрлері |
Оқушы іс-әрекеті
|
|
І кезең |
Оқушының теориялық білімін жетілдіру бөлімі |
1.Өтілген материалдар бойынша білімін толықтыру мақсатында қайталау дәріс сабақтарын өткізу. |
Дайындық барысында пайдаланылатын қосымша әдебиеттерді беремін. Оқулықтан тыс күрделендіріліген тапсырмалар беру және ғылыми терминология бойынша жұмыс жүргізу маңызды. |
2.Қосымша білім көздерін пайдалану (БАҚ материалдарымен танысып отыру) |
Оқушылар БАҚ көздеріне сүйене отырып, күнделікті өмірде дүние жүзінде болып жатқан жағңалықтармен танысып отыруы керек. |
||
3.Электронды оқулықтарды пайдалану, интернет жүйесі арқылы мағлұматтар алу. |
Электронды оқулықтар арқылы өз беттерімен дайындалуына көңіл бөлу. Интернет ресурстарын пайдалану. Интернет-кітапханалар арқылы білім алу. Дистанционды олимпиадаларға қатысу,«Дарын» сайтындағы өткен жылдардың олимпиада материалдарын орындау. Онлайн тесттерді орындату. |
||
Теориялық білімін практикалық тұрғыда қолдану бөлімі |
5-9 сыныптардағы Қазақстан тарихы бойынша пәнге шолу, жинақтау, сұрақ-жауап, тестер шешу, тестер құрастыру жұмыстарын ұйымдастыру статистикалық мәліметтермен жұмыс жасауға, сызба, карта, кескін карталар, глобуспен жұмыстар жүргізуге, т.б. машықтану. |
1. Статистикалық мәліметтермен жұмыс; 2. Картамен жұмыстар жүргізу; 3. Кескін картамен жұмыс; 4. Сәйкестендіру; 5. Венн диаграммасын құрастыру; 6. Синквейн әдісі, 7. Жоспар бойынша сипаттамалар беруге үйрету; 8. Салыстырулар жасауға үйрету; 9. Кестемен жұмыс; 10. Сызбалармен жұмыс. |
|
ІІ кезең |
Зерттеу, талдау, түсіндіру және болжам жасау (пайымдау) кезеңі. |
Оқушы алған білімдерін пайдалана отырып, заңдылықтар мен құбылыстарды, өзгерістер мен жаңалықтарды зерттеуге, оны талдай білуге немесе түсіндіруге , қажет болса болжам жасай білуге үйренуі тиіс. |
1. Оқушы табиғат құбылыстарын, қазіргі дүниедегі саяси өзгерістерді, жаңалықтарды, ғаламдық проблемалардың себеп-салдарын түсіндіре білуі қажет; 2. Нақтылы фактыны зерттеуге, салыстыруға, талдай білуге үйрену, өз бетімен тұжырым және болжам жасай білу. |
ІІІ кезең |
Шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Ғылыми-зерттеу, өлкетану жұмыстарымен айналысу кезеңі. |
8-9 сыныптарда Қазақстан тарихы пәніне байланысты мағлұматтарына қосымша дереккөздері арқылытанып-білу мақсатында өз бетімен зерттеулер жүргізу. Интернет желісін пайдалана отырып, тарихи оқиғаларды алгоритм бойынша талдау. |
1. Қазақ халқының тарихы мен бірге дүниежүзілік тарихты да зерттеу, жинақтау, пысықтау жұмыстарын жүргізу. 2. Оларды картаға түсіру, кестелер жасау, диаграммалар тұрғызу,т.б. 3. Статистикалық мәліметтер жинақтау. |
IV кезең |
Қорытынды кезең |
Оқушының дайындық кезеңдері бойынша алған білімдерін саралау, жүйелеу, қорытындылау. |
Тақырыптық тесттер орындату, он-лайн тесттер, әр тарауға байланысты тапсырмалар орындату. |
2017-2018 оқу жылы
ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ
9 сынып
№ |
Оқушының аты-жөні:
|
Олимпиада |
Мектепшілік |
Қалалық |
Облыстық |
|
ұпай |
орны |
орны |
орны |
|||
1 |
Каирова Ажар 9 А сынып
|
Қазақстан тарихы |
88 |
1 орын |
І орын |
ІІІ орын |
2 |
Қазен Дана 9 А сынып |
Адам.Қоғам.Құқық |
80 |
1 орын |
|
|
8 сынып
№ |
Оқушының аты-жөні:
|
Олимпиада |
Мектепшілік |
Аудандық Облыстық Республикалық Халықаралық |
||
ұпай |
орны |
аудандық |
облыстық |
|||
1 |
Рахым Нұрым 8 А сынып
|
Қазақстан тарихы |
83 |
1 |
|
|
2 |
Сулейменова Бақыт 8 Б сынып |
|
85 |
1 |
|
|
5 сыныптар
№ |
Оқушының аты-жөні:
|
Олимпиада |
Мектепшілік |
АудандықХалықаралық |
||
ұпай |
орны |
|
орны |
|||
2 |
6 оқушы - 5 а,б сыныбы |
«Пони» |
|
|
|
Сертификат |