Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспары
№ |
Іс – шаралар атауы |
Өткізілу уақыты |
Өткізілу түрі |
Жауаптылар |
Нәтижесі |
І. Профилактикалық жұмыс |
|||||
1 |
Әлеуметтік қоғау органдарында тіркеуде тұрған аз қамтылған отбасыларға және көп балалы отбасыларға әлеуметтік көмек көрсету.«Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру |
|
Қолдау көрсетушілермен жұмыс акцияның ашылуы |
әлеуметтік педагог,сынып жетекшілер,тәрбие ісінің орынбасары |
|
2 |
Жұмыс жөніндегі тәжірибені толықтыру |
қыркүйек - қазан |
семинарларға қатынасу |
әлеуметтік. педагог |
|
3 |
Жанұяны алғаш зерттеу актісін толтыру, оқушылардың әлеуметтік паспортын жасау |
қыркүйек қазан |
мектептің әлеуметтік паспортын жасау |
әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
зерттеу құжаттарын жеке іс құжаттарына салу. |
4 |
Оқушылардың тұрғын – үй жағдайын тексеру: ата – аналармен келісе отырып, тұрғылықты жеріне бару |
келісім бойынша |
әңгімелесу, кеңес беру |
әлеуметтік педагог,сынып жетекшілер,медбике |
актілерді жеке іс папкаларына салу. |
5 |
Оқушылардың сабаққа қатынасуын бақылау |
жыл бойына |
күнделікті сараптама |
әлеуметтік педагог,сынып жетекшілер,медбике |
|
ІІ. Жанұялармен жұмыс |
1 |
Көп балалы және аз қамтылғанотбасылардың балаларының тұрмыстық жағдайын бақылау |
жыл бойына |
зерттеу параметрлерін түзету |
әлеуметтік педагог,сынып жетекшілер |
акті жазу |
2 |
«Д» тізіміндегі балалары бар жанұяларға бақылау жасау |
наурыз |
сараптама |
әлеуметтік педагог,медбике |
құжаттарын толтыру |
ІІІ. Бала құқығын қорғау іс –әрекеттері |
|||||
1 |
Әлеуметтік мониторинг «Мектептегі бала құқығын ұйымдастыру» |
ақпан |
|
әлеуметтік педагог |
|
2 |
Бала құқығы конвенциясын түсіндіре отырып, жас қазақстандық азаматтардың белсенді ұстанымын қалыптастыру |
қараша |
|
әлеуметтік педагог |
|
ІҮ. Оқушыны дамытуға бағытталған мектеп ұжымын дамыту |
|||||
1 |
Ата – ана мен бала арасындағы дұрыс қарым – қатынастың басты аспектілері |
наурыз |
ата – аналар жиналысы |
әлеуметтік педагог,психолог |
|
2 |
Оқушылардың өзін - өзі құрметтеу, бағалауын оң көзқараста қалыптастыру |
қараша желтоқсан |
тренинг жүргізу. 1-2 сыныпта |
әлеуметтік педагог,психолог |
|
3 |
Оқушылардың мінез – құлықтарындағы жігерліктерін, өзіне деген сенімдіктерін дамыту үшін |
қаңтар ақпан |
тренинг жүргізу. 3-4 сыныптар |
әлеуметтік педагог,психолог |
|
4 |
Мектептегі балалардың құқығының жүзеге асырылуы. (әлеуметтік мониторинг) |
ақпан |
|
психолог, әлеуметтік педагог |
|
V.Ұйымдастырушылық іс – әрекеттер |
|||||
1
|
Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру |
мамыр |
қажетті құжаттарды жинау, тізімін жасау |
әлеуметтік педагог
|
|
2 |
Жыл бойы жүргізілген жұмыстарға сараптама жасау |
мамыр |
|
әлеуметтік педагог |
сараптама кординациялық жоспар |
Әлеуметтік педагог: А.К.Кабышева