Ол бұл семинарды тәжірибе алмасу алаңы болатынына сенімін білдірді. Сепминарды балабақшаның психологы Р.Т. Турсунова « Оқу үрдісін инклюзивтік білім беру жағдайында ұйымдастыру ерекшеліктері» баяндамасымен жалғастырды. Баяндама басында ол « Инклюзив білім беру деген не ?», оның міндеттері мен негізгі қағидалары, осы бағдарламаны іске асыру жолдарын көрсетіп өтті. Баяндама проектор арқылы берілді, қонақтар естіп қана емес, фотосуреттерді тамашалап отырды, олар нашар еститіндер мен кеш естіллеген балалар, аутизмді балалар, тіл мүкістегі бар балалар, нашар көретін балалар, қимыл қозғалысы бұзылған балалар. Олар толыққанды біліммен тәрбие алуға мұқтаж. Педагог- психологтың баяндамасынан кейін, қонақтармен релаксация өткізді, осыдан кейін қатысушылар практиқалық жұмыстарды орындауға көшті. Семинар соңында білім беру бөлімі әдіскері Г.Қ.Алтыбасарова «Инклюзивті білім беру – барлығына бірдей мүмкіндік туғызу қағидалары, барлық балаларды денсаулығына, экономика жағдайына, этниқалық шығуына, тіліне, жынысына және жеке қабілетіне қарамай, тәрбие үрдісіне енгізу – мемлекет саясатының бағыты болып табылады» деген қорытынды жасады.