Телефон доверия
8 (7182)332660
email: sosh30@goo.edu.kz
Адрес: 140000 Павлодар қаласы Баян Батыр көшесі 27
Директор : 8(7182)332660 қабылдау бөлмесі: 8(7182)332662
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
Күн сайын: 09.00 - 12.00, 15.00-18.00
In a year
In a month
In a week
Yesterday
ІІІ бөлім.

 Дарынды оқушылардың банкі.

Дайындық кезеңдері

Жүргілетін жұмыс түрлері

Оқушы іс-әрекеті

 

І кезең

Оқушының теориялық білімін жетілдіру бөлімі

1.Өтілген материалдар бойынша білімін толықтыру мақсатында қайталау дәріс сабақтарын өткізу.

Дайындық барысында пайдаланылатын қосымша әдебиеттерді беремін. Оқулықтан тыс күрделендіріліген тапсырмалар беру және  ғылыми терминология бойынша жұмыс жүргізу маңызды.

2.Қосымша білім көздерін пайдалану (БАҚ материалдарымен танысып отыру)

Оқушылар БАҚ көздеріне сүйене отырып, күнделікті өмірде дүние жүзінде болып жатқан жағңалықтармен танысып отыруы керек.

3.Электронды оқулықтарды пайдалану, интернет жүйесі арқылы мағлұматтар алу.

Электронды оқулықтар арқылы өз беттерімен дайындалуына көңіл бөлу. Интернет ресурстарын пайдалану. Интернет-кітапханалар арқылы білім алу.  Дистанционды  олимпиадаларға қатысу,«Дарын» сайтындағы өткен жылдардың олимпиада материалдарын орындау. Онлайн тесттерді орындату.

Теориялық білімін практикалық тұрғыда қолдану бөлімі

5-9 сыныптардағы Қазақстан тарихы бойынша пәнге шолу, жинақтау, сұрақ-жауап, тестер шешу, тестер құрастыру жұмыстарын ұйымдастыру статистикалық мәліметтермен жұмыс жасауға, сызба, карта, кескін карталар, глобуспен жұмыстар жүргізуге, т.б. машықтану.

1.      Статистикалық мәліметтермен жұмыс;

2.      Картамен жұмыстар жүргізу;

3.      Кескін картамен жұмыс;

4.      Сәйкестендіру;

5.      Венн диаграммасын құрастыру;

6.      Синквейн әдісі,

7.      Жоспар бойынша сипаттамалар беруге үйрету;

8.      Салыстырулар жасауға үйрету;

9.      Кестемен жұмыс;

10.  Сызбалармен жұмыс.

ІІ кезең

Зерттеу, талдау, түсіндіру және болжам жасау (пайымдау) кезеңі.

Оқушы алған білімдерін пайдалана отырып, заңдылықтар мен құбылыстарды, өзгерістер мен жаңалықтарды зерттеуге, оны талдай білуге немесе түсіндіруге , қажет болса болжам жасай білуге үйренуі тиіс.

1.      Оқушы табиғат құбылыстарын, қазіргі дүниедегі саяси өзгерістерді, жаңалықтарды, ғаламдық проблемалардың себеп-салдарын түсіндіре білуі қажет;

2.      Нақтылы фактыны зерттеуге, салыстыруға, талдай білуге үйрену, өз бетімен тұжырым және болжам жасай білу.

ІІІ кезең

Шығармашылық ойлау қабілетін дамыту. Ғылыми-зерттеу, өлкетану жұмыстарымен айналысу кезеңі.

8-9 сыныптарда Қазақстан тарихы пәніне байланысты  мағлұматтарына қосымша дереккөздері арқылытанып-білу мақсатында өз бетімен зерттеулер жүргізу.

Интернет желісін пайдалана отырып, тарихи оқиғаларды алгоритм бойынша талдау.

1.      Қазақ халқының тарихы мен бірге дүниежүзілік тарихты да зерттеу, жинақтау, пысықтау жұмыстарын жүргізу.

2.      Оларды картаға түсіру, кестелер жасау, диаграммалар тұрғызу,т.б.

3.      Статистикалық мәліметтер жинақтау.

IV кезең

Қорытынды кезең

Оқушының дайындық кезеңдері бойынша алған білімдерін саралау, жүйелеу, қорытындылау.

Тақырыптық тесттер орындату,

он-лайн тесттер, әр тарауға байланысты тапсырмалар орындату.

 

 

2017-2018 оқу жылы

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАР ТІЗІМІ

9 сынып

 

Оқушының аты-жөні:

 

Олимпиада

Мектепшілік

Қалалық

Облыстық

ұпай

орны

орны

орны

1

Каирова Ажар

9 А сынып

 

Қазақстан тарихы

88

1 орын

І орын

ІІІ орын

2

Қазен Дана

9 А сынып

Адам.Қоғам.Құқық

80

1 орын

 

 

 

 

 

 

8 сынып

 

Оқушының аты-жөні:

 

Олимпиада

Мектепшілік

Аудандық Облыстық Республикалық Халықаралық

ұпай

орны

аудандық

облыстық

1

 Рахым Нұрым

8 А сынып

 

Қазақстан тарихы

83

1

 

 

2

Сулейменова Бақыт

8 Б сынып

 

85

1

 

 

 

5 сыныптар

 

Оқушының аты-жөні:

 

Олимпиада

Мектепшілік

АудандықХалықаралық

ұпай

орны

 

орны

2

6 оқушы - 5 а,б сыныбы

«Пони»

 

 

 

Сертификат