Размер шрифта:
↑Наверх
Телефон доверия
601920
email: sosh26@goo.edu.kz
Адрес: Павлодар қаласы, Семенченко көшесі, 70
601920, 602114, 601968
Back to the main page of the department of education
График приема граждан:
дүйсенбі 15.00 - 18.00, жұма 11.30 - 13.30
In a year
In a month
In a week
Yesterday
The system of educational work of the school
Тәрбие жүйесінің мақсаты: оқушылардың үйлесімді дамыған, шығармашылық, адамгершілік және физикалық сау, саналы өмір позициясын таңдауға қабілетті қасиеттерін қалыптастыру үшін жағдай жасау.
 
Тәрбие жүйесінің міндеттері:
 
- білім алушыларда азаматтықты, патриотизмді, жоғары рухани қағидаттар мен құндылықтарды қалыптастыру;
 
- салауатты өмір салтына қажеттілікті тәрбиелеу және дамыту;
 
- әр баланың табиғи мұраларын және шығармашылық әлеуетін анықтау және дамыту;
 
- өзін-өзі тану, өзін-өзі анықтау, өзіндік "Мен" ұғымын қалыптастыру, балаға өзін-өзі жүзеге асыру мен әлеуметтендіруге көмек көрсету.
 
Тәрбие үрдісін ұйымдастырудың негізгі принциптері мен тәсілдері:
 
1. Кешенді тәсіл-тәрбиелік мақсаттар мен міндеттерді табысты шешу үшін барлық тәрбие институттарының күш-жігерін біріктіруді қамтиды;
 
2. Ынтымақтастық принципі-балаларды белгілі бір мақсаттарға жылжытуда мұғалімдер мен білім алушылардың өзара іс-қимылы.
 
3. Диалогтық және төзімділік принципі-тәрбие мәдениеттің жалпыадамзаттық құндылықтарына негізделуі және нақты ұлттық және аймақтық мәдениеттердің құндылықтары мен нормаларын ескеруі тиіс; мұғалімдер
 
4. Ақпараттық ашықтық принципі-білім беру мекемесі мектеп сайтының жұмысы арқылы мектепте өткізілген іс-шаралар туралы жұртшылықты хабардар етеді.
 
Білім беру мекемесінің тәрбие жүйесінің құрылымы және оның сипаттамасы
 
 
Білім беру үдерісіне қатысушылардың өзара іс-қимылы
 
 
 
Оқушылармен тәрбие жұмысының бағыттары
 
Азаматтық-патриоттық тәрбие оқушыларға Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеуге ,оларды әлеуметтік құндылықтарға – патриотизмге, азаматтыққа, тарихи жадыға, борышқа баулуға, ұлттық сана-сезім мен құқықтық мәдениеттің негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
 
Рухани-адамгершілік тәрбие жеке тұлғаның құндылық-мағыналық саласын дәйекті кеңейту және нығайту, жалпы қабылданған моральдық нормалар мен адамгершілік идеалдар негізінде білім алушының өзіне, басқа адамдарға, қоғамға, мемлекетке, әлемге саналы түрде көзқарас қалыптастыру қабілетін қалыптастыру процесі болып табылады.
 
Салауатты өмір салтының бағыты бойынша жұмыс оқушылардың физикалық дамуы үшін жағдай жасауға және қолдауға, олардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, СӨС құндылықтарын қалыптастыруға бағытталған.
 
ДДТ алдын алу бойынша жұмыс балалардың өмірі мен денсаулығын сақтауға, балаларды жол жүру ережелеріне үйрету үшін жағдай жасауға бағытталған, бұл өз кезегінде балалардың жол-көлік жарақатының деңгейін төмендетуге ықпал етеді.
 
Оқушылардың еңбекке саналы көзқарасын қалыптастыру, өз мүмкіндіктеріне, қабілеттеріне сәйкес және еңбек нарығының талаптарын ескере отырып қызмет саласын таңдау еркіндігі жағдайында кәсіби өзін-өзі анықтау.
 
Экологиялық тәрбие оқушылардың экологиялық мәдениетін қалыптастыруға, оқушыларды табиғатты қорғау қызметіне тартуға, қоршаған ортамен қарым-қатынас технологиясын қалыптастыруға жағдай жасауға бағытталған.